TNS po raz trzeci odrzuca ofertę WPP
Firma badawcza Taylor Nelson Sofres (TNS) odrzuciła trzecią z koleiofertę przejęcia złożoną przez holding reklamowy WPP Group.
Przypomnijmy, że wcześniej TNS dwukrotnie odrzucała propozycjeWPP, który oferował najpierw 948, a następnie 996 milionówfuntów.
Tym razem oferta holdingu wynosiła już 1,078 miliarda funtów,jednak zarząd TNS ponownie uznał, że propozycja WPP "znaczącozaniża wartość" firmy - informuje serwis Brand Republic.
Poza tym na początku ubiegłego miesiąca TNS doszła doporozumienia w sprawie fuzji z GfK, w wyniku której ma powstaćdruga po Nielsenie największa firma badawcza na świecie o rynkowejwartości około 4 miliardów dolarów.
Ostatnia oferta WPP pojawiła się tuż po orzeczeniu brytyjskiejorganizacji Takeover Panel wydającej zgody na przejmowanie firm, żeholding musi do 9 lipca przedłożyć ostateczną propozycję przejęciaTNS lub z niej zrezygnować.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: TNS po raz trzeci odrzuca ofertę WPP