SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GroupM likwiduje stanowiska globalnych dyrektorów generalnych

W ramach szeroko zakrojonych działań na rzecz centralizacji agencja GroupM (WPP) zlikwidowała stanowiska dyrektorów generalnych globalnych agencji mediowych w EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker.

„Razem z całym naszym zespołem kierowniczym budujemy coś niezwykłego: spójne, globalne rozwiązania, które zapewniają naszym klientom i partnerom niespotykaną dotąd wartość” — powiedział Brian Lesser, dyrektor generalny GroupM.

Emily Del Greco, partnerka w McKinsey, dołączy do GroupM w lutym jako globalny dyrektor operacyjny. Będzie ściśle współpracować z Brianem Lesserem nad operacjonalizacją wizji grupy na przyszłość. Będzie odpowiadać za operacje, partnerstwa, strategię i rozwój korporacyjny w GroupM oraz będzie nadzorować nasze dotyczące aktywacji i inwestycji.

Adam Gerhart (globalny CEO Mindshare) zostanie globalnym dyrektorem ds. klientów. Będzie skupiał się na tworzeniu obsługi klienta poprzez rozwój i transformację klientów. Będzie nadzorował głównych klientów i strategię ich zaangażowania we wszystkich agencjach na całym świecie, ściśle współpracując z WPP.

Toby Jenner (globalny CEO Wavemaker) zostanie globalnym dyrektorem ds. biznesowych. Będzie odpowiedzialny za propozycje marketingowe GroupM, wzrost, marketing i projekty integracji między WPP. Będzie wspierał Briana Lessera w kierowaniu rozwojem grupy oraz możliwościami biznesowymi klientów.

Mark Patterson zostanie globalnym prezesem ds. rynków i operacji biznesowych. Będzie nadzorował nasze rynki APAC i LATAM oraz kierował kilkoma kluczowymi inicjatywami biznesowymi, w tym zarządzaniem inwestycjami i ekspansją możliwości offshore oraz ofertą rozrywkową i sportową.

Zmiana nie oznacza odejść ludzi

GroupM informuje, że ​​"nowe role wzmacniają zaangażowanie we współpracę i wygrywanie jako zjednoczony zespół". Mają one na celu wsparcie dostarczania zintegrowanych rozwiązań, które zapewniają klientom pełne korzyści z inwestycji, których firma dokonuje w dane, technologię i ludzi.

GroupM zapewnia, że zmiana ta nie wiąże się z żadnymi odejściami. Stuart Diamond (dyrektor finansowy), Marie-Claire Barker (dyrektor ds. produktów), Sharb Farjami (dyrektor generalny NA), Josh Krichefski (dyrektor generalny EMEA) i Cesar Recalde (dyrektor generalny LATAM) nadal pełnią swoje funkcje w globalnym zespole kierowniczym GroupM.

Agencje będą nadal zarządzane na szczeblu krajowym przez dyrektorów generalnych poszczególnych rynków. Operacjami agencji globalnej będzie zarządzać prezes ds. rozwiązań dla klientów globalnych, który będzie nadzorować realizację usług dla klientów globalnych i międzynarodowych w każdej agencji.

Na czele polskiego oddziału GroupM stoi Izabela Albrychiewicz. 

Dołącz do dyskusji: GroupM likwiduje stanowiska globalnych dyrektorów generalnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl