Terca reklamuje się jako 'otwarta na piękno'
Pod hasłem "Otwarta na piękno" przebiega kampania reklamowa cegieł Terca. Akcja obejmuje prasę budowlaną.
Kampania reklamowa cegieł klinkierowych Terca należących do portfolio firmy Wienerberger ma za zadnie kreowanie eksperckiego wizerunku tej marki. Akcja pod hasłem "Otwarta na piękno" podkreśla również, że te materiały znakomicie pomagają w wykańczaniu budynków i pozwalają nadać im indywidualny styl.
Akcja od kwietnia jest prowadzona w prasie budowlanej (Ładny Dom, Mój Dom, Murator, Świat Rezydencji, Wnętrz i Ogrodów; Własny Dom, Pomysł na Dom), a wkrótce obejmie też internet. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Men at Work, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Terca reklamuje się jako 'otwarta na piękno'