„Czas, by być razem" - historia babci i wnuczki w świątecznej reklamie Disneya
Świąteczny spot Disneya to animacja opowiadająca wzruszająca historię babci i wnuczki. W tle pojawia się znana wszystkim Myszka Miki.

Trzyminutowa świąteczna animacja Disneya opowiada wzruszającą historię babci, jej wnuczki oraz rodzinnych tradycji łączących je na przestrzeni lat.
Świąteczna reklama Disneya
Inspiracją dla pogodnej fabuły były motywy tradycji, więzi rodzinnych i nostalgii. W filmie występują dwie nowe postacie: babcia Lola i jej wnuczka, a oprócz nich znana wszystkim Myszka Miki w roli ukochanej zabawki, którą Lola dostała jako dziecko od swojego ojca w 1940 r. W miarę upływu czasu Miki staje się symbolem dzieciństwa Loli oraz więzi z wnuczką, co ostatecznie prowadzi do punktu kulminacyjnego w postaci bożonarodzeniowej niespodzianki.
Spot będzie można śledzić w telewizji, kanałach cyfrowych oraz kanałach własnych Disneya w 26 krajach regionu EMEA, Australii, Nowej Zelandii, Ameryce Północnej i niektórych rejonach Azji, w tym także w Polsce.
Opowieści towarzyszy pełen emocji głos brytyjskiej artystki Griff nominowanej do nagrody im. Ivora Novello w kategorii "Wschodząca gwiazda", którą usłyszymy w piosence "Love Is A Compass" autorstwa duetu kompozytorsko-producenckiego Parkwild.
Reklamę opracował i wyprodukował wewnętrzny zespół Disneya regionu EMEA na czele z Angelą Affinitą, dyrektor ds. marketingu marki i ds. kreatywnych we współpracy z Flux Animation Studios.
Dołącz do dyskusji: „Czas, by być razem" - historia babci i wnuczki w świątecznej reklamie Disneya