SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Stwórz swoje własne arcydzieło” w kampanii BMW Individual

Zaczęła się kolejna kampania reklamująca kolekcję wyposażenia BMW Individual dostępną w samochodach BMW, przede wszystkim serii 7. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Stwórz swoje własne arcydzieło”, przygotowały i realizują firmy MAB i Initiative Warszawa.

Kampania podkreśla, że kolekcja BMW Individual pozwala właścicielowi wybrać z szerokiej oferty elementy wyposażenia i wnętrza samochodu zgodnie z własnym stylem. W reklamach prezentowane są niektóre dodatki, np. ręcznie plecione wykończenia foteli, zindywidualizowane laserowe grawerowanie i szeroka gama lakierów w różnych kolorach. Reklamy, zgodnie ze swoim hasłem głównym, przekonują, że odpowiednio dobierając te elementy, można z auta stworzyć prawdziwe arcydzieło.

Kolekcja BMW Individual jest dostępna dla nowego BMW serii 7 i innych wybranych modeli aut tej marki.

>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały z oferty TVN, TVP i Polsatu), prasie, internecie, kinach i na outdoorze. Ruszyła na początku marca i potrwa do połowy kwietnia.

Adaptacją międzynarodowego spotu oraz przygotowaniem drugiego i reklam do innych mediów zajęła się agencja MAB (należąca do TBWAGroup Poland). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.

  • Więcej informacji:
  • BMW

Dołącz do dyskusji: „Stwórz swoje własne arcydzieło” w kampanii BMW Individual

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl