STS z kampanią reklamową „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać” (wideo)
Bukmacher STS ruszył z kampanią reklamową „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać”, którą przygotowały Przestrzeń i Blueway Com.
Motywem przewodnim kampanii sprawczość graczy, którzy po wygranej ulubionej drużyny powtarzają "wiedziałam, wiedziałem".
Akcja rozpoczęła się od teaserów (od 13 września). Pełna odsłona emitowana jest od 17 września w telewizyjnych kanałach sportowych, przy okazji wydarzeń sportowych w największych stacjach ogólnopolskich oraz w internecie m.in. na największych polskich portalach sportowych i ogólnoinformacyjnych oraz na Facebooku.
W ramach kampanii powstały dwa spoty wizerunkowe, dwa sponsorskie oraz dodatkowe wersje niestandardowe.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blueway Com. Za kreację odpowiada agencja Przestrzeń. Autorami koncepcji kreatywnej są Maciej Kelm i Marcin Muth z agencji Przestrzeń, odpowiedzialni także za nadzór produkcyjny. Spoty wyprodukowała chromaPRO, wyreżyserował Florian Malak, a zdjęcia wykonał Kamil Płocki.
Dołącz do dyskusji: STS z kampanią reklamową „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać” (wideo)