Stellar reklamuje "ogrody, w których dobrze zapuścić korzenie"
Pod hasłem "Są ogrody, w których dobrze zapuścić korzenie" rozpoczął się outdoorowy etap kampanii reklamującej firmę Stellar. Akcja porównuje mieszkanie do parku w stylu angielskim i francuskim.
Kampania reklamowa wrocławskiej firmy deweloperskiej Stellar zestawia realizowaną przez nią inwestycję mieszkaniową o nazwie Ogrody Grabiszyńskie z parkami w stylu angielskim i francuskim. - W sztuce funkcjonuje paralela świata i ogrodu, a my porównaliśmy do niego dom - miejsce, które się pielęgnuje, gdzie można odpocząć i rozkwitnąć - wyjaśnia Piotr Pocięgiel, współwłaściciel agencji Amako odpowiedzialnej za tą kreację.
Akcja pod hasłem "Są ogrody, w których dobrze zapuścić korzenie" rozpoczęła się w styczniu w dolnośląskiej prasie, natomiast teraz obejmuje również outdoor. Kreację i strategię półrocznej kampanii przygotowała agencja reklamowa Amako, która zajęła się również planowaniem i zakupem mediów na potrzeby tej akcji.
Dołącz do dyskusji: Stellar reklamuje "ogrody, w których dobrze zapuścić korzenie"