SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Słabe zaufanie konsumentów do internetowych reklam

Reklamy w tradycyjnych mediach wzbudzają największe zaufanie konsumentów.

Jak informuje serwis MarketingVOX, powołując się na badanie firmy Nielsen, 63 procent konsumentów mediów ma największe zaufanie do reklam umieszczanych w prasie codziennej, a po 56 procent do spotów telewizyjnych i reklam w czasopismach.

Dla porównania internetowe banery uzyskały tutaj tylko 26 procent zaufania badanych, a reklamy w wyszukiwarkach 34 procent. Z kolei mobilnej reklamie ufa zaledwie 18 procent respondentów.

Internet wypadł lepiej jeśli chodzi o inne formy komunikacji. Przykładowo opiniom konsumentów umieszczanym online ufa 61 procent, a firmowym serwisom internetowym 60 procent respondentów. Z kolei najwyższy wskaźnik zaufania - 78 procent - uzyskały rekomendacje innych konsumentów.

Badanie zostało przeprowadzone na 47 światowych rynkach, m.in w Polsce.

źródło: MarketingVOX

Dołącz do dyskusji: Słabe zaufanie konsumentów do internetowych reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl