Słabe zaufanie konsumentów do internetowych reklam
Reklamy w tradycyjnych mediach wzbudzają największe zaufanie konsumentów.
Jak informuje serwis MarketingVOX, powołując się na badanie firmy Nielsen, 63 procent konsumentów mediów ma największe zaufanie do reklam umieszczanych w prasie codziennej, a po 56 procent do spotów telewizyjnych i reklam w czasopismach.
Dla porównania internetowe banery uzyskały tutaj tylko 26 procent zaufania badanych, a reklamy w wyszukiwarkach 34 procent. Z kolei mobilnej reklamie ufa zaledwie 18 procent respondentów.
Internet wypadł lepiej jeśli chodzi o inne formy komunikacji. Przykładowo opiniom konsumentów umieszczanym online ufa 61 procent, a firmowym serwisom internetowym 60 procent respondentów. Z kolei najwyższy wskaźnik zaufania - 78 procent - uzyskały rekomendacje innych konsumentów.
Badanie zostało przeprowadzone na 47 światowych rynkach, m.in w Polsce.
źródło: MarketingVOX
Dołącz do dyskusji: Słabe zaufanie konsumentów do internetowych reklam