„Sięgnij do torebki” w kampanii cukierków Verbena
Na outdoorze ruszyła kampania reklamowa cukierków Verbena produkowanych przez I.D.C. Polonia. Akcję pod hasłem „Sięgnij do torebki” przygotowały firmy Instytut Rozwoju Reklamy i PRO Media House.
W kampanii cukierków Verbena prezentowane są ich trzy najpopularniejsze smaki: szałwia, melisa i dzika róża. Reklamy pod wspólnym hasłem „Sięgnij do torebki” podkreślają właściwości tych cukierków, przydające się przy konkretnych dolegliwościach.
Akcja - skierowana przede wszystkim do kobiet - obejmuje nośniki 6x3, citylighty i citylight scrolle w ponad 30 miastach. Reklamy będą eksponowane przez cały listopad.
Kreację kampanii przygotowała agencja Instytut Rozwoju Reklamy, a nośniki zaplanował i kupił dom mediowy PRO Media House.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: „Sięgnij do torebki” w kampanii cukierków Verbena