SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Samsung Silky i Schulz zasiali ciszę

"Cisza jak makiem zasiał" to hasło kampanii reklamowejwprowadzającej na rynek nową linię odkurzaczy Silky marki Samsung,realizowanej przez agencję reklamową Schulz.

Kampania i jej hasło mają na celu podkreślenie wyjątkowościodkurzaczy linii Silky- wiążą się z bardzo niskim natężeniemdźwięku (zaledwie 67 dBA) podczas ich eksploatacji.

Akcja oraz działania PR prowadzone są w prasie kobiecej,lifestylowej, branżowej i wnętrzarskiej. Layouty prasowe ukazująsię takich w tytułach jak "Claudia", "Poradnik Domowy", "ŚwiatKobiety", "Elle", "M jak Mieszkanie", "Moje Mieszkanie", "Naj","Zwierciadło" oraz "Viva!".

Autorami kreacji są Marta Filipiuk Michniewicz i Angelika Zbochz udziałem Leszka Oleszki i Krzysztofa Tkaczyka. Za koordynacjęprac agencji Schulz odpowiada Anna Makowska.

Wsparciem kampanii Silky są materiały POS umieszczone w sieciachhandlowych.

Całość działań reklamowych potrwa do końca roku.

Dołącz do dyskusji: Samsung Silky i Schulz zasiali ciszę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl