SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła kampania wizerunkowa Legg Mason TFI

Legg Mason Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rozpoczęłoogólnopolską kampanię reklamową. Hasło kampanii - "Legg Mason - tospecjaliści od długoterminowych inwestycji" - ma zwrócić uwagę naprowadzoną przez Towarzystwo transparentną i zdyscyplinowanąpolitykę inwestycyjną, osadzoną w długim horyzoncie czasowym.

Została przygotowana także z myślą o umacnianiu wartości marki irekomendowaniu inwestorom charakterystycznej filozofiioszczędzania.

Kampania wizerunkowa Legg Mason TFI potrwa dwa miesiące - odsierpnia do września 2007 i prowadzona będzie na terenie całegokraju w formie outdooru, a także emitowana w telewizji, radiu iinternecie. Projekty reklamowe zostały przygotowane pod hasłem"Specjaliści - Jubiler, Lutnik i Zegarmistrz". W sposób syntetycznydążą do wyrażenia myśli "Legg Mason - to przemyślany i sprawdzonyproces inwestycyjny".

"Wierzymy, że dzięki rozpoczętej kampanii odbiorcy utwierdzą sięw przekonaniu, że celem, jaki sobie stawia Legg Mason TFI -zarządzając powierzonymi przez Klientów środkami - jest budowaniewartości przez skrupulatną analizę poszczególnych klas aktywów iich staranną selekcję w długoterminowej perspektywie. Zależy nam napodkreśleniu tego, co cechuje Legg Mason TFI: wieloletniedoświadczenie oraz ciężka i usystematyzowana praca, które wpołączeniu przynoszą wymierny rezultat" - mówi Jacek Treumann,członek zarządu Legg Mason TFI S.A.

Autorem kampanii jest agencja Lemoniada.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania wizerunkowa Legg Mason TFI

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl