Reklamy w TVN w styczniu 2009 r. w podobnej cenie jak rok temu
Średnia cena reklam w TVN w styczniu 2009 roku będzie zbliżona do poziomu ze stycznia 2008 roku - wynika z analizy domu mediowego Omnicom Media Group. Stacja wczoraj rozpoczęła sprzedaż czasu reklamowego na przyszły miesiąc.
Według analizy Omnicom Media Group, styczniowe CPP w TVN będzie na poziomie bardzo zbliżonym do stycznia br., ale spadnie o ponad połowę w stosunku do grudnia br.
Najwięcej w styczniu 2009 roku w TVN trzeba będzie zapłacić za spoty umieszczone w drugiej i trzeciej przerwie filmu fabularnego emitowanego w soboty o 21.00. 30 sekund czasu reklamowego w tym breaku kosztuje zależnie od tygodnia od 26,8 tys. zł do 27,4 tys. zł. Rok temu koszt półminutowego spotu w tym paśmie wynosił 21,9 tys. zł i nie była to najdroższa pozycja w cenniku.
Dołącz do dyskusji: Reklamy w TVN w styczniu 2009 r. w podobnej cenie jak rok temu