Rankomat z nową platformą komunikacyjną. Twarzą Hubert Urbański
Multiporównywarka Rankomat rozpoczyna kampanię reklamową osadzoną w nowej platformie komunikacyjnej, w której porównywarka promuje m.in. szerokie portfolio swoich produktów. Ambasadorem marki został prezenter Hubert Urbański.
Głównym elementem platformy komunikacyjnej jest orientacja na potrzebach klienta. Wychodząc im naprzeciw, porównywarka jasno wskazuje, że dzięki bogatemu portfolio usług i wsparciu doradców, na Rankomat można łatwo i wygodnie kupić najbardziej dopasowaną polisę lub porównać kredyty.
- Wiemy, że podejmowanie decyzji w kwestii finansów, ubezpieczeń i złożonych umów bywa skomplikowane, a porównanie ich jest czasochłonne. Dlatego przy pomocy najnowszej platformy komunikacyjnej chcemy przekazać naszym klientom, że Rankomat istnieje po to, aby ich wspierać w dokonaniu najlepszego wyboru. Doradzając, stajemy zawsze po stronie klienta oraz dajemy możliwość porównania ofert w jednym miejscu, w wygodny i przejrzysty sposób - komentuje Dawid Pożoga, dyrektor marketingu Rankomat.
Hubert Urbański ambasadorem Rankomatu
Nowy ambasador marki Hubert Urbański pojawi się w serii spotów. W pierwszym z nich prezenteri wspiera w wyborze ubezpieczenia OC, kredytu i oferty telefonii komórkowej, przytłoczonego przez potrzeby swojej rodziny mężczyznę.
W pozostałych spotach firma skupi się na promowaniu swoich produktów, wsparcia ponad 200 doradców oraz benefitów poza zakupowych.
Kampanię od 27 grudnia będzie można zobaczyć w telewizji, online, a także social mediach.
Kampania powstała we współpracy z agencją Przestrzeń, domem mediowym Wavemaker I domem produkcyjnym Papaya.
Dołącz do dyskusji: Rankomat z nową platformą komunikacyjną. Twarzą Hubert Urbański
Tania siła robocza wszystko przełknie. Ważne że my wiecznie odnosimy sukcesy i zarabiamy nawet w czasie kryzysu.
Niestety jak przychodzi co do czego i trzeba poprosić o podwyżkę to nie ma funduszy!!!