„Radość z natury” reklamuje nowe Polskie Smaki Bakomy (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa nowych wariantów smakowych jogurtów Bakoma Polskie Smaki. Akcję pod hasłem „Radość z natury” przygotowały firmy Hand Made, Orka i Macroscope OMD.
Startująca właśnie kampania jogurtów Bakoma Polskie Smaki reklamuje ich nowy wariant – Polskie Smaki z Musem Owocowym. Przekaz pod hasłem „Radość z natury” podkreśla, że ten produkt to pierwszy na polskim rynku jogurt dwuwarstwowy z lekkim musem owocowym, stanowiący połączenie jogurtu i deseru. Bakoma Polskie Smaki z Musem Owocowym są dostępne w trzech wersjach smakowych: brzoskwiniowej, wiśniowej i truskawkowej.
W ramach akcji 30- i 15-sekundowy spot są emitowane w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TV4, TVN7 oraz kanałach tematycznych.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Hand Made, produkcją reklam zajęła się firma Orka, a media zakupił dom mediowy Macroscope OMD.
Dołącz do dyskusji: „Radość z natury” reklamuje nowe Polskie Smaki Bakomy (wideo)