Bakoma z kampanią reklamową „To proste, to BIO“
Marka Bakoma ruszyła z kampanią reklamową produktów z linii Bio - jogurtu greckiego, śmietany i jogurtu naturalnego. Za akcję odpowiadają Upside i Universal McCann.
Kampania prowadzona jest telewizji i internecie, gdzie emitowane są spoty reklamowe (o długościach 15 i 30 sekund). Promują nowości w portfolio Bakomy - jogurt Grecki Bio, Śmietana Bio i Jogurt Bio Naturalny w dużym kubku. Jogurt Grecki Bio i Śmietana Bio 18 proc. zadebiutowały na rynku w sierpniu 2019 r.
- W strategii produktu oraz działaniach komunikacyjnych wykorzystujemy rosnące zainteresowanie polskich konsumentów nieprzetworzonymi składnikami, które kojarzą się z naturą i zdrowiem - komentuje Tadeusz Malinowski, marketing manager w Bakomie.
Za strategię i kreację reklam odpowiada agencja reklamowa Upside. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Bakoma z kampanią reklamową „To proste, to BIO“