H2O Creative wygrała przetarg na obsługę marki Bakoma Gęsty Naturalny
Agencja reklamowa H2O Creative wygrała przetarg na obsługę reklamową marki jogurtów Bakoma Gęsty Naturalny. Umowę podpisano na dwa lata.

Agencja zajmie się kompleksową obsługą reklamową jednego z kluczowych produktów marki Bakoma. Współpraca obejmuje przygotowanie i całościowe wdrożenie 2-letniej strategii dla „Naturalny Gęsty” w zakresie komunikacji w digitalu, social mediach, BTL oraz współpracy z influencerami. H2O Creative zajmie się także produkcją sesji zdjęciowych oraz video.
Nowa strategia ma na celu odświeżenie wizerunku oraz przybliżenie produktów z linii Naturalny Gęsty. W jej ramach już w połowie lutego br. wystartuje nowa kampania z udziałem ambasadora marki - Katarzyny Bosackiej.
Obok przygotowania KV i materiałów kampanijnych, agencja przejmie prowadzenie komunikacji w kanałach social media.
Marka powierzyła także agencji całościową produkcję sesji zdjęciowych oraz video na potrzeby prowadzonych działań kampanijnym. Kontrakt został podpisany na dwa lata.
Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.
Ostatnie kampanie marek Bakomy realizowała m.in. agencja Upside.
Dołącz do dyskusji: H2O Creative wygrała przetarg na obsługę marki Bakoma Gęsty Naturalny
Ale produkty lokalnych mleczarni są w sklepach głęboko chowane i na półki trafiają gdy kończy się termin przydatności do spożycia. Obserwowane w wielu sieciach