SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RadioZET.pl przed RMF24.pl na czele serwisów radiowych, mocno w górę ChilliZET.pl (TOP10)

Wśród serwisów stacji i nadawców radiowych zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon notują RadioZET.pl, RMF24.pl i Eska.pl, a w czołówce internautów na najdłużej przyciąga RMFon.pl. Relatywnie największy wzrost odwiedzalności osiągnęło ChilliZET.pl, natomiast zmalał zasięg portalu Polskiego Radia.

W kwietniu br. RadioZET.pl (należące do Eurozetu) odwiedziło 6,51 mln realnych użytkowników (to 23,06 proc. wszystkich polskich internautów), którzy wykonali tam 39 mln odsłon, a każdy spędził średnio 22 minuty i 51 sekund - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

RMF24.pl (Grupa RMF) przy 5,35 mln użytkowników miał 24,83 mln odsłon oraz 5 minut i 5 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego, a Eska.pl (Grupa Radiowa Time) - 4,71 mln użytkowników, 20,27 mln odsłon oraz 4 minuty i 32 sekundy średniego czasu korzystania.

W czołowej dziesiątce są jeszcze trzy witryny Grupy RMF: RMF.FM (2,77 mln użytkowników i 8,91 mln odsłon), RMFmaxxx.pl (1,22 mln użytkowników i 3,42 mln odsłon) oraz RMFon.pl (920,3 tys. użytkowników i 7,42 mln odsłon). W przypadku tej ostatniej witryny, funkcjonującej jako player z wieloma muzycznymi stacjami tematycznymi, średni czas korzystania wyniósł aż 23,5 godziny.

Do Eurozetu należą też ChilliZET.pl (2,13 mln użytkowników i 5,74 mln odsłon) i Antyradio.pl (2,02 mln użytkowników i 7,43 mln odsłon).

Zestawienie uzupełniają TOKFM.pl (Grupa Radiowa Agory) z 1,46 mln użytkowników i 4,05 mln odsłon oraz PolskieRadio.pl (1,31 mln użytkowników i 11,43 mln odsłon). Ta ostatnia witryna jako jedyna w rankingu nie jest audytowana w badania Gemius/PBI, dlatego nie ma statystyk czasu korzystania z niej.

W skali roku zdecydowana większość stron zanotowała duże wzrosty zasięgu i liczby odsłon. RadioZET.pl zyskało 9,82 pkt proc. zasięgu i 16,56 mln odsłon (to odpowiednio 74,2 i 73,8 proc.), RMF24.pl - 8,19 pkt proc. zasięgu i 9,54 mln odsłon (76 i 62,4 proc.), a Eska.pl - 2,37 pkt proc. zasięgu i 5,98 mln odsłon (16,5 i 41,8 proc.). Przy czym we wszystkim tych serwisach zmalał średni czas korzystania przez internautów, najbardziej na Eska.pl - o 14 minut i 52 sekundy (czyli 76,6 proc.).

Jeszcze większe wzrosty procentowe osiągnęło ChilliZET.pl - o 5,77 pkt proc. i 4,39 mln odsłon (czyli 327,8 i 326,7 proc.), przy skróceniu się przeciętnego czasu korzystania o 36 minut i 5 sekund (74,7 proc.).

Antyradio.pl zyskało 2,71 pkt proc. zasięgu i 2,39 mln odsłon (to 60,6 i 47,4 proc. w górę), a TOKFM.pl - 1,78 pkt proc. zasięgu i 761,8 tys. odsłon (52,5 i 23,2 proc.). W pierwszym serwisie średni czas spędzany przez użytkownika zmalał o 13 minut i 10 sekund (24,6 proc.), a w drugim o 50 sekund (30,9 proc.).

Natomiast PolskieRadio.pl zanotowało spadek zasięgu o 0,81 pkt proc. (a więc 14,8 proc.), a RMFon.pl - o 0,32 pkt proc. (8,9 proc.). Przy czym liczba odsłon pierwszej witryny wzrosła o 4,32 mln (czyli 60,7 proc.), a drugiego - o 302,9 tys. (4,2 proc.). Średni czas korzystania z RMFon.pl wydłużył się o 3 godziny i 23 minuty (to 16,9 proc. w górę).

Dołącz do dyskusji: RadioZET.pl przed RMF24.pl na czele serwisów radiowych, mocno w górę ChilliZET.pl (TOP10)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Monika
Jak ktoś potrafi czytać to przeczyta że RMF jako całość wymiata, wystarczy zsumować. Zetka ma jeden serwis i 6,5 miliona użytkowników - RMF ma łącznie ponad 10 milionów . Tyle w temacie.
0 0
odpowiedź
User
haha
Jak ktoś potrafi czytać to przeczyta że RMF jako całość wymiata, wystarczy zsumować. Zetka ma jeden serwis i 6,5 miliona użytkowników - RMF ma łącznie ponad 10 milionów . Tyle w temacie.


Współoglądalność? Mówi Ci to coś?
0 0
odpowiedź
User
Mirosław Zaklejski
Jak ktoś potrafi czytać to przeczyta że RMF jako całość wymiata, wystarczy zsumować. Zetka ma jeden serwis i 6,5 miliona użytkowników - RMF ma łącznie ponad 10 milionów . Tyle w temacie.


Współoglądalność? Mówi Ci to coś?


Monia chciała błysnąć, wyszło jak zwykle ;)
0 0
odpowiedź