Ponad 100 tys. zł kosztuje najdroższa reklama w Polsacie
Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam na maj. Najdroższy spot kosztuje 108 tys. zł i będzie emitowany w trakcie trzeciego dnia Polsat Hit Festiwalu.

Na 108 tys. zł netto (bez rabatów, dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę w blokach reklamowych przy transmisji z Sopockiego Hitu Kabaretowego 25 maja. Przy poprzednich dniach Polsat Hit Festiwalu reklamy kosztują maksymalnie 79,9 tys. zł.
28 maja z kolei Polsat będzie transmitować piłkarski finał Ligi Konferencji Europy - tu za reklamę trzeba zapłacić 62,7 tys. zł. Dziesięć dni wcześniej widzowie stacji obejrzą Final Four Mecz - cena spotu przy nim wynosi 86,8 tys. zł.
Stawka za reklamę przy “Wydarzeniach” wynosi 45,3 tys. zł w niedziele i 61 tys. zł w dni powszednie. Za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 45,1 tys. zł dla emisji w niezielne wieczory i 49,4 tys. zł w dni robocze. Z kolei spoty przy prognozie pogody wyceniono odpowiednio na 49,2 tys. zł 48 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani reklamą przy show "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 90,1 tys. zł, a przy “Must be the music” - 69,9 tys. zł.
Za spot przy “Nasz nowy dom” trzeba zapłacić 61,8 tys. zł, przy serialu “Pierwsza miłość” - 61,6 tys. zł, a przy serialu “Przyjaciółki” - 43,6 tys. zł.
Reklama w sobotnim pasie kabaretowym kosztuje 46,8 tys. zł, a w poniedziałkowym paśmie Mega Hit - 55,7 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Ponad 100 tys. zł kosztuje najdroższa reklama w Polsacie