Blisko 80 tys. za reklamę w Polsacie. Ruszyła sprzedaż na kwiecień
Biuro reklamy Polsat Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na kwieceń. W cenniku Polsatu najwyżej wyceniono reklamy przy niedzielnym programie "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami".

Spot przy "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami" kosztuje 78,4 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów).
Na 73,6 tys. zł wyceniono reklamy przy “Wydarzeniach” dla emisji od poniedziałku do piątku. Stawka dla emisji w niedziele przy tym serwisie informacyjnym jest niższa i wynosi 55 tys. zł.
Za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 68,5 tys. zł w niedziele i do 57,1 tys. zł w dni robocze. Stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio 69,2 tys. zł i 49,3 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani reklamą przy serialu “Pierwsza miłość” muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 68,1 tys. zł, przy “Przyjaciółkach” - 41,3 tys. zł, a przy “Uroczysku” - 48,5 tys. zł.
Spot przy programie “Ninja vs Ninja” kosztuje 47,5 tys. zł, przy środowym “K2 jedziemy po bandzie” - 47,8 tys. zł, przy “Nasz nowy dom” - 52,4 tys. zł, a przy “Must be the music” - 57,5 tys. zł.
Z kolei reklamę przy sobotnim paśmie kabaretowym “Kabaret na żywo” wyceniono na 51,7 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po TVN Media i biurze reklamy TVP - podało ceny reklam na kwiecień.
Dołącz do dyskusji: Blisko 80 tys. za reklamę w Polsacie. Ruszyła sprzedaż na kwiecień