SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Blisko 80 tys. za reklamę w Polsacie. Ruszyła sprzedaż na kwiecień

Biuro reklamy Polsat Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na kwieceń. W cenniku Polsatu najwyżej wyceniono reklamy przy niedzielnym programie "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami". 

Fot. screen z instagram.com/tanieczgwiazdami Fot. screen z instagram.com/tanieczgwiazdami

Spot przy "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami" kosztuje 78,4 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). 

Na 73,6 tys. zł wyceniono reklamy przy “Wydarzeniach” dla emisji od poniedziałku do piątku. Stawka dla emisji w niedziele przy tym serwisie informacyjnym jest niższa i wynosi 55 tys. zł. 

Za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 68,5 tys. zł w niedziele i do 57,1 tys. zł w dni robocze. Stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio 69,2 tys. zł i 49,3 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani reklamą przy serialu “Pierwsza miłość” muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 68,1 tys. zł, przy “Przyjaciółkach” - 41,3 tys. zł, a przy “Uroczysku” - 48,5 tys. zł. 

Spot przy programie “Ninja vs Ninja” kosztuje 47,5 tys. zł, przy środowym “K2 jedziemy po bandzie” - 47,8 tys. zł, przy “Nasz nowy dom” - 52,4 tys. zł, a przy “Must be the music” - 57,5 tys. zł. 

Z kolei reklamę przy sobotnim paśmie kabaretowym “Kabaret na żywo” wyceniono na 51,7 tys. zł.

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po TVN Media i biurze reklamy TVP - podało ceny reklam na kwiecień. 

Dołącz do dyskusji: Blisko 80 tys. za reklamę w Polsacie. Ruszyła sprzedaż na kwiecień

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hj
Co tak mało.
0 0
odpowiedź
User
bredny
Za oglądalność 500 tysięcy?
0 0
odpowiedź