Marka Peugeot ma nowego dyrektora w Polsce
Stanowisko dyrektora marki Peugeot w Polsce w grupie Stellantis objął Tomasz Gałaszkiewicz. Zastąpił w tej roli Janusza Ellerta, który odchodzi z firmy.

Tomasz Gałaszkiewicz z branżą motoryzacyjną związany jest od ponad 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał w działach sprzedaży, marketingu i komunikacji, zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Karierę zaczynał w 2005 roku w marce Citroën, gdzie odpowiadał m.in. za rozwój linii DS na polskim rynku. Siedem lat później dołączył do BMW jako manager ds. elektromobilności, a od 2019 roku kierował działalnością marki First Stop (z grupy Bridgestone) w sześciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Od 2022 roku pracował nad projektami marki Lexus w Hiszpanii.
Tomasz Gałaszkiewicz jest absolwentem Uniwersytetu Śląskiego, Instytutu Nauk Politycznych w Bordeaux oraz studiów doktoranckich w SGH w Warszawie.
Marka Peugeot zakończyła I kwartał 2025 roku liczbą 2 499 zarejestrowanych aut (spadek rok do roku o 21,76 proc.).
Dołącz do dyskusji: Marka Peugeot ma nowego dyrektora w Polsce