SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Finał Eurowizji z najdroższymi reklamami w Telewizji Polskiej

Biuro reklamy Telewizji Polskiego rozpoczęło sprzedaż reklam na maj. Najwyżej wyceniono w nim spoty przy finale Konkursu Piosenki Eurowizji w Bazylei. 

92,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) trzeba zapłacić za reklamę przy finale Eurowizji, który TVP1 będzie transmitować w sobotę 18 maja. 

Nieznacznie mniej kosztuje spot przy finałowym meczu Ligi Mistrzów (31 maja) - 80,9 tys. zł. Mecz półfinałowy, transmitowany 7 maja ma niże stawki reklamowe - maks. cena nie przekracza kwoty 73,5 tys. zł. 

Spoty przy programie informacyjnym “19.30” wyceniono na 33,2 tys. zł dla emisji w dni powszednie, 36,1 tys. zł w soboty i 34,9 tys. zł w niedziele.

Za reklamę przy nadawanym zaraz po nim “Pytaniu dnia” marketerzy zapłacą 41 tys. zł w dni robocze i 27,5 tys. zł w sobotni wieczór. Spot przy serwisie sportowym wyceniono na: 34,9 tys. zł (od poniedziałku do piątku), 26,1 tys. zł (sobota) i 35,9 tys. zł (niedziela). Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 39 tys. zł, 29,3 tys. zł i 40,9 tys. zł. 

Marketerzy zainteresowani obecnością reklamową przy pokazywanych w TVP1 serialach zapłacą: 28,3 tys. zł ("Królowie"), 22,3 tys. zł ("Ojciec Mateusz"), 13,4 tys. zł ("Komisarz Alex"), 34,9 tys. zł ("Krew z krwi"), 45,2 tys. zł ("Zatoka szpiegów"), 35,3 tys. zł ("Matylda"), 34,9 tys. zł ("Profilerka"). 

Reklama przy “Sanatorium miłości” została wyceniona na 37,9 tys. zł, a przy “Rolnik szuka żony” - na 25,7 tys. zł. 

Reklamy przy debacie i wieczorze wyborczym

12 maja TVP1 pokaże debatę wszystkich kandydatów na Prezydenta RP - spot przy niej wyceniono na 36,8 tys. zł. Z kolei 18 maja, w dniu wyborów, widzowie obejrzą wieczór wyborczy - tutaj spot kosztuje 53,7 tys. zł. 

W TVP2 najwięcej kosztuje reklama przy serialu “M jak miłość” - 78,4 tys. zł. Za spot przy “Barwach szczęścia” trzeba zapłacić 59,3 tys. zł, przy “Na sygnale” - 58,3 tys. zł, a przy “Na dobre i na złe” - 53,2 tys. zł.

Cena reklamy przy show “The Voice Kids” wynosi z kolei 61,9 tys. zł. 

Biuro reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy podało ceny reklam na maj. 

Dołącz do dyskusji: Finał Eurowizji z najdroższymi reklamami w Telewizji Polskiej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fili
Nie ogladam NEOtvp. Tv pogardy i klamstw
1 0
odpowiedź