SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Reklama Dzieciom”. 80 organizacji i placówek otrzyma w sumie 2,2 mln zł od klientów TVP

Prawie 80 organizacji i placówek zostało beneficjentami 32. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia 2024 roku w TVP1, tuż po „19:30”, wyniósł 2,23 mln złotych.

Jak informuje Telewizja Polska, był to najlepszy finansowo wynik od 2006 roku. Akcję wsparło 20 reklamodawców: Alior Bank S.A., Carrefour Polska SP. Z O.O., DNP SP. Z O.O., Jeronimo Martins S.A., Lidl SP. Z O.O. S.K., Nestle Polska S.A., Nivea Polska SP. Z O.O., Oponeo.pl S.A., Orlen S.A., Pepsico Consulting Polska SP. Z O.O., Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., Procter&Gamble Polska SP. Z O.O., Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A., SGB Bank S.A., Soonly Finance SP. Z O.O., Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol”, Tarczyński S.A., Terg S.A., Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A., Żabka Polska SP. Z O.O.

Dochód z „Reklamy Dzieciom 2024” zostanie przekazany m.in. na: 
* wyposażenie sal terapeutycznych rehabilitacyjnych i dydaktycznych;
*  realizację programów terapeutycznych; 
* zakup sprzętu umożliwiającego prowadzenie terapii i podniesienie jakości życia dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami;
* tworzenie placów zabaw;
* organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami, deficytami rozwojowymi i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi;
* organizację wycieczek i kolonii dla dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej oraz z rodzin zagrożonych ubóstwem i niewydolnych wychowawczo.

Rozliczenie akcji

Pieniądze z „Reklamy Dzieciom” trafią m.in. do: stowarzyszeń, fundacji, placówek opiekuńczo-wychowawczych, szkół podstawowych, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych. Dzięki reklamodawcom z pomocy w tym roku skorzysta ponad 12 tysięcy dzieci – informuje TVP.

Od początku istnienia akcji, czyli od 1993 roku, Telewizja Polska co roku wspiera najbardziej potrzebujące dzieci. Dotychczas – dzięki hojności reklamodawców – TVP przekazała na ten cel niemal 37 milionów złotych.

Dołącz do dyskusji: „Reklama Dzieciom”. 80 organizacji i placówek otrzyma w sumie 2,2 mln zł od klientów TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl