„Śmiało realizuj plany” haslem nowej kampanii Banku Pekao
Bank Pekao SA prowadzi nową kampanię reklamową, promującą ofertę pożyczki gotówkowej. Jej bohaterami są kobieta i mężczyzna, których obserwujemy w momencie podejmowania ważnej dla nich decyzji. Zaczynają nowy etap, który wymaga, w przenośni i dosłownie, „przemeblowania” życia, w czym wspiera ich pożyczka gotówkowa Banku Pekao.

- To druga nasza kampania reklamowa zrealizowana w formacie kreatywnym osadzonym wokół odwagi do działania. Opowiadane historie koncentrują się na prawdziwych, znaczących momentach w życiu. W centrum stawiamy ludzi, ich potrzeby i emocje. Dlatego Bank Pekao wspiera klientów, aby mogli działać odważnie, rozwijać się i osiągać zamierzone cele – na przykład oferując pożyczkę na atrakcyjnych warunkach – mówi Jorge Sanchez, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A.
Za strategię i koncept kreatywny odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano, a postprodukcją studio Badi Badi. Reklamy wyreżyserowała Martyna Iwańska. Za działania digital odpowiada Sales&More, a social media realizuje Digital Kingdom. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak.
Dołącz do dyskusji: „Śmiało realizuj plany” haslem nowej kampanii Banku Pekao