SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Śmiało realizuj plany” haslem nowej kampanii Banku Pekao

Bank Pekao SA prowadzi nową kampanię reklamową, promującą ofertę pożyczki gotówkowej. Jej bohaterami są kobieta i mężczyzna, których obserwujemy w  momencie podejmowania ważnej dla nich decyzji. Zaczynają nowy etap, który wymaga, w przenośni i dosłownie, „przemeblowania” życia, w czym wspiera ich pożyczka gotówkowa Banku Pekao.

- To druga nasza kampania reklamowa zrealizowana w formacie kreatywnym osadzonym wokół odwagi do działania. Opowiadane historie koncentrują się na prawdziwych, znaczących momentach w życiu. W centrum stawiamy ludzi, ich potrzeby i emocje. Dlatego Bank Pekao wspiera klientów, aby mogli działać odważnie, rozwijać się i osiągać zamierzone cele – na przykład oferując pożyczkę na atrakcyjnych warunkach – mówi Jorge Sanchez, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A.

Za strategię i koncept kreatywny odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano, a postprodukcją studio Badi Badi. Reklamy wyreżyserowała Martyna Iwańska. Za działania digital odpowiada Sales&More, a social media realizuje Digital Kingdom. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak. 

Dołącz do dyskusji: „Śmiało realizuj plany” haslem nowej kampanii Banku Pekao

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl