SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pomyśl o dziecku” - zachęca Fundacja Mamy i Taty (wideo)

Fundacja Mamy i Taty zaczyna kampanię „Pomyśl o dziecku” zachęcającą małżeństwa mające jedno dziecko do decyzji o powiększeniu rodziny. Akcja, przygotowana przez agencje Telescope i Eura7, obejmuje telewizję, internet i outdoor.

Kampania „Pomyśl o dziecku” podkreśla, że w towarzystwie rodzeństwa dziecko rozwija się lepiej. W spocie i na plakatach dzieci przekonują, że wolą mieć brata lub siostrę niż dobra materialne.

Akcja wynika z faktu, że w Polsce prawie połowa małżeństw ma tylko jedno dziecko. Mimo, że w badaniach Polacy deklarują chęć posiadania dwójki, trójki lub nawet większej liczby dzieci, to większość nie realizuje tych planów. Badania przeprowadzone na zlecenie Fundacji Mamy i Taty przez Grupę IQS wskazują, że młodzi Polacy widzą obecnie więcej barier (materialnych, emocjonalnych, społecznych, kulturowych) niż korzyści wynikających z rodzicielstwa i odkładają na nieokreśloną przyszłość ewentualną decyzję w tej sferze.

Drugi powód kampanii to zła sytuacja demograficzna Polski, która ma jeden z najniższych na świecie wskaźników dzietności. Według wielu prognoz w perspektywie 20-30 lat nasz kraj może dotknąć zapaść demograficzna, która zmieni całkowicie sytuację ekonomiczną i społeczną i spowoduje załamanie finansów publicznych.

Akcja, zaplanowana do jesieni, obejmuje telewizję (kanały TVP i TVN), internet (serwis pomyslodziecku.pl, działania w serwisach społecznościowych) oraz outdoor (citylighty i ekrany LCD).

 

Kreację kampanii przygotowała agencja Telescope, a za aktywności w internecie odpowiada agencja Eura7. Honorowy patronat nad akcją objął prezydent Bronisław Komorowski wraz z żoną Anną Komorowską.

Dołącz do dyskusji: „Pomyśl o dziecku” - zachęca Fundacja Mamy i Taty (wideo)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mama
Eh, idealiści.. bo to tak - ciach - i róbmy dziecko. Mam jedno i nic mnie nie zmusi do tego, żeby w tym "wspierającym rodzinę" kraju mieć kolejne, wspomniawszy chociażby poziom opieki zdrowotnej w ramach państwowej służby zdrowia (za co są pobierane pieniądze, a w razie potrzeby nie można z tego, za co płacisz, skorzystać) Druga sprawa - mężczyzna i kobieta, oprócz tego, że są rodzicami, są również ludźmi (tak, tak) i nie wolno sprowadzać ich roli do funkcji reprodukcyjnej celem poprawienia sytuacji demograficznej - w końcu sytuację tę zmasakrował przecież nie tylko niski poziom urodzeń, ale i ułomna polityka specjalistów od wszystkiego, stanowiących elitę zarządzającą tą firemką pt. Polska...
odpowiedź
User
eile
kretyński pomysł, na pewno nikt wcześniej nie wiedział, że dzieci chcą mieć rodzeństwo i dopiero ta kampania uświadomiła to egoistycznym rodzicom! moim zdaniem lepiej byłoby wydać tą kasę na dofinansowanie jakiejś przychodni dziecięcej czy przedszkola, to są skuteczne działania, a nie takie polewanie lukrem torciku z gówna. jednocześnie w przedszkolach przeprowadza się redukcje etatów. brawo!
odpowiedź
User
2+2
Z przyjemnością dorzucę do swojej dwójki i dwoje kolejnych, ale po pierwsze poproszę o pewne miejsca w żłobkach, po drugie pewne miejsca w przedszkolach, po trzecie zakup książek i przyborów szkolnych w pełni dotowany przez Państwo, po czwarte pewność, że będę mogła wrócić do pracy, po piąte sprawną opiekę medyczną, po szóste dodatek do emerytury w zamian za wszystkie okresy nieskładkowe związane z urodzeniem i wychowywaniem dzieci, a po siódme poproszę o normalność ustroju Państwa, które w końcu zajmie się pracą, a nie tworzeniem pięknych, emocjonalnych haseł, którymi próbuje nas po raz kolejny kupić.
BTW - jestem jedynaczką i zawsze brakowało mi rodzeństwa, ale rodzenie dzieci z uwagi na względy demograficzne jest czystą bezmyślnością.
odpowiedź