„Pogotowie Słoneczne” promuje Dove
Rozpoczęła się promocja produktów Dove (Unilever) do pielęgnacji włosów. Akcję pod hasłem „Pogotowie Słoneczne Dove” przygotowały i realizują firmy IQ Marketing i Media Direction OMD.
W promocji „Pogotowie Słoneczne Dove” należy kupić dwa produkty Dove do pielęgnacji włosów, a następnie zarejestrować się na stronie slonecznepogotowiedove.pl lub wysłać SMS-a z odpowiednim hasłem. Co miesiąc odbywa się losowanie jednego z dwóch samochodów Fiat 500 Cabrio, a codziennie - pary markowych okularów. Za kreację i realizację akcji - zaplanowanej do końca sierpnia - odpowiada agencja IQ Marketing.
Promocję wspierają działania reklamowe w telewizji, prasie (m.in. „Twój Styl”, „Avanti”, „Naj”, „Świat Kobiety”, „Wysokie Obcasy”, „Show”, „Viva!”, „Pani”), internecie oraz sklepach (materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja IQ Marketing, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: „Pogotowie Słoneczne” promuje Dove