SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TOP30 Wirtualnych Mediów. To oni liczą się w polskim marketingu, reklamie, PR i komunikacji

Trzydzieści pozycji, trzydzieści wyjątkowych ludzi polskiego marketingu, reklamy, PR i komunikacji. Po niedawnej publikacji listy TOP30 ludzi polskich mediów, publikujemy drugą odsłonę, w której wskazujemy kto naszym zdaniem liczy się w tym świecie. Znajdziecie na niej (w kolejności alfabetycznej) osoby, które mają za sobą udany 2024 rok i z impetem wchodzą w 2025.

Nasz ranking jest w pełni subiektywny, więc pewnie nie każdy z nim się zgodzi. Warto jednak zwrócić uwagę na te nazwiska. To liderzy, którzy mogą jeszcze nie raz nas zaskoczyć.

Tu znajdziesz listę TOP30 osób z polskich mediów.

Nie będzie przesadą, gdy o Izabeli Albrychiewicz powiemy, że jest ikoną na polskim rynku agencji mediowych. Związana jest z nim od początków lat 90. W agencjach holdingu WPP, do którego należy zarządzana dziś przez nią na rynku polskim i rynkach CEE GroupM, pracuje od ponad 25 lat.  

GroupM to dziś w Polsce i w regionie jedna z najbardziej innowacyjnych grup mediowych, która wyznacza trendy w komunikacji, wprowadzając i promując takie rozwiązania, jak Addressable TV, Advanced DOOH, stawia na potencjał danych i rozwój produktów technologicznych (Choreograph). 

Agencje należące do GroupM pod sterami Izabeli Albrychiewicz umacniają się na czołowych pozycjach w Polsce, prowadząc w zestawieniach RECMA czy rankingach efektywności Effie. 

Od wielu lat związana z Grupą Żywiec, gdzie odpowiada m.in. za komunikację korporacyjną, public affairs oraz zrównoważony rozwój. Uhonorowana tytułem Gwiazdy PR przez Związek Firm Public Relations. Skutecznie prowadzi spójne działania public relations w regulowanej, a ostatnio targanej kontrowersjami branży. Brzezińska z zespołem – przy okazji głośnej w 2024 roku sprzedaży browaru w Leżajsku – pokazała całemu rynkowi, dlaczego biznes potrzebuje PR na poziomie zarządów.  

Odpowiada za marketing firmy E. Wedel, o której w zeszłym roku było niezwykle głośno. Głownie za sprawą otwarcia we wrześniu w Warszawie muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel. To miejsce, w którym można dowiedzieć się wielu informacji o rodzinie Wedlów i procesie powstawania kultowych wedlowskich produktów, ale także doświadczać i próbować. Od dnia otwarcia cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Otwarciu muzeum towarzyszyła kampania marketingowa pod hasłem „MOŻNA”

Wedel w ubiegłym roku postawił też na dalszy rozwój produktów. Firma zdecydowała się na kooperację z tiktokerem Dominikiem Rupińskim, który stworzył czekoladę reprezentującą jego wartości. „So sweet” znikała ze sklepów w szybkim tempie.  

Responsywna rzeczniczka prasowa w sektorze publicznym, co już samo w sobie jest warte docenienia. Działania zespołu rzeczniczki prasowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zasługują na uznanie zwłaszcza w social media. Każdemu, kto nie wie w czym rzecz, polecamy konto @UOKiK na Instagramie i obserwację, ile dobrego tam się dzieje.  

Kierowane przez Rafała Drzewieckiego warszawskie biuro TikToka w ciągu kilku lat mocno rozwinęło działalność biznesową platformy w Europie Środkowo-Wschodniej. Drzewiecki nadzoruje ją w Polsce, krajach bałtyckich, Czechach, na Węgrzech, w Rumunii i Bułgarii.  

Menedżerowie TikToka sprawnie promują go zarówno wśród reklamodawców, jak i twórców, m.in. poprzez coroczny konkurs TikTok Awards. Organizują też kampanie społeczne, chociażby „Młode głowy” dotyczące zdrowia psychicznego nastolatków. TikTokowi w Europie nie zaszkodziły problemy, które platforma miała ostatnio w USA. 

Absolutny top polskiej kreacji reklamowej. Po latach spędzonych w “sieciówkach” postanowiły pójść na swoje i wygrały. W swojej agencji OK Human tworzą kreacje, które przypominają, jaką siłę ma w reklamie insight, zabawa słowem i kontekstem. Osobno moglibyśmy rozpisywać się o wymyślonej przez nie akcji „My First Poison”, która powinna znaleźć się w podręczniku do reklamy w rozdziale „kampanie, które zapadają w pamięć na zawsze”.  

 
Prezesem tej farmaceutycznej firmy z Pabianic jest od 2006 roku, ale związany jest z nią niemal od początków jej istnienia. Aflofarm to dziś największy reklamodawca w polskich mediach, a Jacek Furman to osoba doskonale znana szefom mediów, agencji reklamowych czy mediowych. Dlaczego? Bo tak naprawdę to on zarządza marketingiem Aflofarmu i nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że na każdym jego etapie.  

Jest absolwentem zarządzania i marketingu. Wielokrotnie podkreślał, że to właśnie marketing jest jego największą pasją. Podczas studiów był członkiem koła naukowego MarketPlace. I już wtedy na spotkaniach koła dyskutował i omawiał case’y najważniejszych kampanii reklamowych i marketingowych.  

W trakcie studiów zrealizował film dokumentalny o marketingu, w którym wystąpili najlepsi eksperci w branży reklamowej: Iwo Zaniewski, Krzysztof Kruszewski czy Krzysztof Czupryna. Za swój największy sukces zawodowy uważa wprowadzenie na rynek Desmoxanu, czyli leku uwalniającego ludzi od nałogu nikotyny – papierosów nie cierpi od najmłodszych lat.  

Aflofarm znany jest z tego, że produkowane przez siebie leki promuje nie tylko masowo, ale też dość oryginalnie. Kilka lat temu to właśnie w reklamach leku na potencję tej firmy pojawił się „płonący konar”, a dziś firma odważnie sięga w reklamie po rozwiązania z obszaru sztucznej inteligencji. 

Od ponad 17 lat zarządza agencją 180 heartbeats + Jung v Matt, którą współzałożył. Od 2 lat jest prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. To pod jego rządami SAR zrealizowało kampanię „Przetargowe bingo”, promującą skuteczne praktyki przetargowe – 180 heartbeats jest autorką pomysłu kreatywnego tego projektu. Kampania ta została nagrodzona na European Association of Communications Agencies (EACA) Best Practice.  

W 2024 roku zarządzana przez Marcina Gaworskiego agencja rozpoczęła m.in. kompleksową obsługę reklamową Adidasa, zaś wiele kampanii przez nią zrealizowanych zdobyło wiele nominacji i nagród w branżowych konkursach. Zostały zauważone i docenione m.in. na Cannes Lions Festival, na Golden Drum, KTR, na Effie Awards 2024 czy Clio Awards. W konkursie Innovations 2024 180heartbeats + Jun v. Matt zdobyła drugie miejsce w kategorii agencja komunikacyjna roku. Marcin Gaworski został też drugi rok z rzędu jurorem w Effie Worldwide Global Best of the Best. 

Matka chrzestna projektu Polska Organizacja Reklamodawców. Po latach, niektórych naprawdę trudnych, spędzonych na czele polskiego Nielsena, postanowiła pomóc marketerom w zbudowaniu zrzeszenia, które pomoże budować ich pozycję w polskiej branży medialno-reklamowej. Odnotowujemy, że z kolejnymi sukcesami - POR rośnie i ma ambicje na więcej. Gratulujemy podjęcia tego niełatwego wyzwania!  

Wrócił na stanowisko dyrektora biura reklamy TVP, które piastował już w latach 2011-2016. Powrót nie był łatwy - rynek zareagował źle na ogłoszone zmiany. Niektórzy koledzy z branży nie kryli wówczas oburzenia, że TVP rozstaje się z poprzedniczką Gudowicza Eweliną Czubą, która z firmą związana była od 2004 roku. Odchodząc ze Stroer Polska do TVP powiedział, że „nie może zrezygnować z propozycji odbudowania pozycji biura reklamy Telewizji Polskiej na rynku”.  

Zaczął od połączenia biura marketingu i reklamy. Nowa struktura objęła zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową. Chodziło o to, by wykorzystać synergię pomiędzy obszarami marketingu i reklamy oraz usprawnić procesy komunikacyjne.  

Marcin Gudowicz nie miał łatwego zadania. Po tym, jak doszło do zmiany władzy w Polsce jesienią 2023 roku, a zaraz potem radykalnych zmian w TVP (zarówno kadrowych, jak i programowych) część widowni, głównie programów informacyjnych i publicystycznych, odpłynęła do prawicowych telewizji. Mimo to TVP na rynku reklamowym poradziła sobie całkiem nieźle. Dane Nielsena dowodzą, że na antenach TVP1, TVP2 czy TVP Info reklamowało się dużo więcej marek niż rok wcześniej, rosła też liczba emitowanych spotów. 

Do firmy Mastercard Jerzy Hołub dołączył w 2019 roku w roli chief marketing officera. Od 2022 roku zarządza jej marketingiem już nie tylko w Polsce, ale odpowiada też za Czechy i za Słowację. Wiosną 2024 roku awansował na stanowisko wiceprezesa ds. marketingu i komunikacji. Latem zasiadał w jury Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.  

Na festiwalu tym, dzięki m.in. właśnie Mastercard, Polska jako kraj zaznaczyła mocno swoją obecność - realizując panel dyskusyjny “Wszyscy jesteśmy imigrantami!". Mastercard bowiem we współpracy z polskim oddziałem agencji McCann zrealizowali projekt „Where To Settle” pomagający uchodźcom z Ukrainy. Został on nagrodzony na festiwalu Tytanowym Lwem, zdobył też wiele innych nagród na licznych branżowych konkursach reklamowych. Projektem tym Mastercard udowadnia, że kreatywność może realnie rozwiązywać problemy związane z migracją. 

Jako szef sprzedaży Marcin Idzik kieruje dziś najbardziej innowacyjnym biurem reklamy telewizyjnej na polskim rynku.  

Jesienią 2024 roku w strukturze TVN Media utworzono komórkę Advanced Advertising, która ma działać przede wszystkim na rzecz rozwoju reklamy adresowalnej, którą firma rozwija. Jej utworzenie ma związek z wprowadzeniem przez TVN Media nowego produktu reklamowego Reach Boost - narzędzia, które umożliwia punktowe dobudowanie zasięgu do kampanii liniowych. Dzięki autorskim rozwiązaniom, wspartym szczegółowymi danymi oglądalności z dokładnością do pojedynczego telewizora, możliwe jest wyselekcjonowanie urządzeń, które w danym czasie miały styczność z konkretną kampanią reklamową.  

TVN Media pokazuje dziś rynkowi, jak szybko reagować na zmiany zachodzące na rynku telewizji linearnej. Tak, by nie tylko z niego nie wypaść, ale przede wszystkim się by na nim wyróżniać. 

Dr inż. Jacek Kotarbiński jest uznanym autorytetem oraz ekspertem w dziedzinie marketingu, rozwoju marek, innowacji i zarządzania sprzedażą. Posiada bogate doświadczenie jako mentor startupów i firm technologicznych. Od ponad 30 lat aktywnie i skutecznie wspiera przedsiębiorstwa w zwiększaniu ich konkurencyjności, oferując praktyczne rozwiązania dostosowane do zmieniającego się środowiska biznesowego.  

Jest m.in. członkiem wielu branżowych organizacji, m.in. Rady Doradczej Kotler Impact Profesora Philipa Kotlera, Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, czy komisji Copy Advice przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.  

Celnie i trafnie komentuje okiem marketingowego eksperta otaczającą nas rzeczywistość, nierzadko dopatrując się jakiegoś drugiego dna. Swoją wiedzą dzieli się m.in. na swoim blogu.

Na swoim koncie ma wiele docenionych w branży publikacji, jak m.in. „50 praw marketingu Kotarbińskiego”, „Marka 5.0” czy „Sztuka rynkologii”. Teraz pracuje nad kolejną ważną publikacją dla Wydawnictwa Naukowego PWN, która będzie traktować o taktykach influencer marketingu. 

Jesienią Barbara Krysztofczyk poinformowała otwarcie, że została główną doradczynią ds. komunikacji marszałka Sejmu Szymona Hołowni. Pracowała już z nim w czasie jego kampanii prezydenckiej w 2020 roku.  

W 2024 i 2023 roku zorganizowała LINfluencers – ranking osobowości polskiego LinkedIna pod patronatem „Gazety Wyborczej”. Trzy lata temu sama zajęła pierwsze miejsce w konkursie LinkedIn Top Influencer, a rok wcześniej znalazła się na liście „Top25 Mistrzyń LinkedIna” magazynu „Forbes Woman”. Jest współautorką „Leksykonu public relations”; członkinią Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.  

Ponadto wciąż prowadzi konsultacje wizerunkowe, koordynuje i prowadzi konta osobiste swoich klientów na LinkedIn. Była rzeczniczką prasową Anny Lewandowskiej i szefową komunikacji wszystkich jej spółek, brała udział w kampaniach wyborczych parlamentarnych, samorządowych i prezydenckich, a także doradzała ponad 150 markom biznesowym i organizacjom. 

Niewielu jest CMO z tak otwartą na świeże, niestandardowe pomysły głową, a jednocześnie tak zaangażowanego w życie branży jak Dariusz Maciołek, od lat na czele marketingu w banku BNP Paribas. Ze swoim zespołem ekspert pytał już w reklamach o to, gdzie są nasze patronki szkół, a gdzie kobiety na banknotach.  

Pokazuje, że marketing to nie tylko ładne spoty, ale i realna wartość dodatnia dla biznesu. Dariusza Maciołka wyróżniamy też za aktywność w Polskiej Organizacji Reklamodawców, o którą rynek od lat się dopominał.  

Prezes, executive creative director i założyciel 2012 Agency. W 2024 roku uhonorowany został przez zarząd Klubu Twórców Reklamy tytułem Hall of Fame. Jest on przyznawany osobom, które od lat wnoszą szczególną jakość do branży reklamowej. Jest jednym z najbardziej znanych, cenionych i nagradzanych dyrektorów kreatywnych w polskiej branży reklamowej. Doświadczenie zdobywał m.in. w McCann, RED8 czy Ogilvy  

Ten rok 2012 Agency rozpoczęła od wygranego przetargu na obsługę strategiczno - kreatywną Fortuny Zakładów Bukmacherskich. Do grona jej klientów w zeszłgm roku dołączyły m.in. marki z portfolio Unilevera: Dove, Axe i Rexona, udało się jej obronić też obsługę reklamową Warki czy Lecha. W połowie roku 2012 Agency wygrała przetarg na strategiczną i kreatywną obsługę serwisu Pracuj.pl.  

Na co dzień chief growth officer Stor9, w branży znany też jako orędownik jakościowego influencer marketingu. 

W ramach Grupy Roboczej IAB zabiega o ustalenie wspólnych zasad etycznych dla działalności influencerów, których brak obnażyła m.in. głośna afera Pandora Gate. Po tym wstrząsie Marek Myślicki stanął po stronie tych, którzy zrozumieli, że branża nie może już dłużej tolerować patologicznych twórców. Doceniamy zaangażowanie Myślickiego w edukację rynku marketingowego na łamach branżowych mediów takich jak nasze. 

Od wielu lat jeden z liderów branży reklamowej w Polsce. Współpracownicy oceniają go jako pracowitego, rzetelnego i godnego zaufania. Obecnie Piotr Piętka sprawuje funkcję CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich. Wcześniej pełnił w naszym kraju funkcje CEO Starcom Mediavest Group i CEO Publicis Media.

W 2024 roku Publicis powołał zespół Growth & Transformation. Jego celem jest m.in. eksploracja całkowicie nowych obszarów dla wzrostu biznesu, innowacyjnych rozwiązań i modeli biznesowych oraz kreowanie inicjatyw transformacyjnych. To przykład tego jak Publicis Group jest otwarty na transformację w szybko zmieniającym się świecie.  

Anna Putts kieruje marketingiem Netflixa, najpopularniejszej platformy streamingowej w Polsce. Netflix słynie z niestandardowych działań promujących swoje seriale i filmy, które realizowane są też w Polsce. W zeszłym roku w oryginalny sposób promowano kolejne sezony seriali „Bridgertonowie”, „Emily w Paryżu” czy „Squid Game”.  

Wcześniej Anna Putts zajmowała się marketingiem innej silnej marki filmów i seriali, czyli HBO. Kierowała też marketingiem UPC w Europie Środkowo-Wschodniej, z sukcesem przeprowadzając rebranding marki na pięciu rynkach. W jej portfolio zawodowym znajduje się też kierowanie marketingiem Samsunga i platformy n. 

Na branżę kreatywną w minionym roku nie wpłynął najmocniej żaden dyrektor z dużej agencji czy działu marketingu, tylko współautorka i bohaterka „nudnego” spotu promującego hotel w Świeradowie-Zdroju. Mowa o Barbarze Przybycień, odpowiadającej za marketing Elements Hotel & SPA. Spot okazał się autentycznym viralem: w mediach społecznościowych zaroiło się od podobnych nagrań, które publikowały firmy i marki z wielu branż.

To marketingowe złoto dla hotelu, który przy okazji zyskał taką rozpoznawalność, że zapewne przez miesiące nie miał problemów z obłożeniem. To także dowód na moc, jaką mają oryginalne, bezpretensjonalne przekazy reklamowe. 

Orlen to czołowy sponsor polskiego sportu, a za tę działkę od wakacji odpowiada Michał Rutkowski. To, jakie dyscypliny wspiera paliwowy gigant z Płocka, wymieniać można by długo. Orlen jest Sponsorem Generalnym polskiej piłki nożnej i polskiego narciarstwa, sponsoruje tez siatkówkę, koszykówkę, motorsporty, paraolimpijczyków czy Polski Związek Amp Futbolu. 

W zeszłym roku firma wprowadziła nową politykę sponsoringową. Poza wspieraniem mistrzów sportu spółka powołała program Sportowy Orlen. To szeroko zakrojony program, którego celem jest zachęcenie najmłodszych do aktywnego trybu życia. Sam Michał Rutkowski ma spore doświadczenie w branży reklamowej – był wieloletnim zarządzającym agencjami reklamowymi, w tym K2 Create i Tribal DDB. 

Kierowana przez Kacpra Sawickiego Papaya Films na realizacji reklam i teledysków zarabia więcej niż niektórzy producenci na filmach i serialach. Nie tylko umacnia swoją pozycję w kraju, lecz także kilka lat temu odważnie wyszła za granicę, gdzie wypracowuje już jedną trzecią przychodów. Współpracuje z wieloma topowymi reżyserami i operatorami, dba też o rozwój nowych talentów: od kilkunastu lat organizuje konkurs dla młodych twórców i twórczyń chcących pracować w branży filmowej i reklamowej.

Firma Kacpra Sawickiego wyszła też poza reklamę. Wyprodukowała dwa sezony serialu „Wilk” dla Canal+, a dla Amazona filmy dokumentalne o Robercie Lewandowskim, Kubie Błaszczykowskim i Wojciechu Szczęsnym (ten ostatni jest jeszcze przed premierą). 

Od prawie dwóch dekad odpowiada za komunikację, marketing i public affairs w holdingu Kulczyk Investments, od połowy 2009 jako członek zarządu. Kulczyk Investments zaś od lat wspiera wiele projektów z obszaru sportu, kultury, edukacji, a także mediów. Powiązany z nim fundusz Manta Ray inwestuje w startupy technologiczne, zaś program InCredibles oferuje młodym przedsiębiorcom wsparcie w rozwijaniu kompetencji i promocji.

W efekcie Jarosław Sroka jest jedną z osób, które każdy menedżer z branży mediów i technologii powinien znać, zwłaszcza jeśli uruchamia nowy projekt. 

Współtwórca jednej z najmocniejszych na rynku agencji VML Poland, do niedawna stojący na czele jej działu kreacji. Odwaga, wymykanie się konwenansom i przełamywanie wielu tabu – to znaki firmowe wielu kampanii, które “wyszły” spod rąk zespołów VML. 

Dawid Szczepaniak zdobył z nimi w minionej dekadzie ponad 380 międzynarodowych i polskich nagród branżowych na czele z tymi najcenniejszymi - canneńskimi Grand Prix, Titanium i tytułem Agencji Roku.  

Jeden z architektów polskiej branży PR, wieloletni prezes Związku Firm Public Relations i pierwszy Polak na czele międzynarodowej organizacji branżowej International Communications Consultancy Organisation. 

Grzegorz Szczepański z pasją promuje najwyższej jakości standardy w komunikacji, animuje wiele branżowych inicjatyw. Nie sposób nie zauważyć też jego wkładu w budowanie konkursu Złote Spinacze, od lat najważniejszego lauru dla PRowców w Polsce. 

Profesor Dariusz Tworzydło świetnie łączy kilka ról – wykładowcy akademickiego, praktyka PR i organizatora najlepszej konferencji o public relations w Polsce – rzeszowskiego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Sztuka ta z powodzeniem udaje mu się już kilkanaście lat, co jest jak na standardy naszego rynku nie lada osiągnięciem. 

Jeden z ojców-założycieli Stowarzyszenia Agencji Public Relations, które integruje środowisko mniejszych podmiotów na rynku. To cenna wartość dla tysięcy polskich praktyków PR.  

Hanna Waśko i Helena Korniejew prowadzą znakomicie prosperującą, niezależną agencję Big Picture. Dziś ma już zbudowane silne portfolio, w którym z jednej strony są marki z portfolio Coca-Cola czy Mondelēz, a z drugiej silne personal brandy i NGO’sy. Ich ekspertyza to gwarancja wysokiej jakości obsługi klienta, kreatywnego podejścia i nienagannej współpracy z mediami.  

Hanna Waśko jest jedną z najgłośniejszych orędowniczek projektów pro bono w branży i zdecydowanym głosem branży w sprawach społecznych. Duet Waśko – Korniejew to silny filar polskiego PR, z którego inni mogą czerpać garściami inspiracje. 

Biedronka to największa sieć handlowa w Polsce, a także firma, która skupia ogromne zainteresowanie społeczne. Jej marketingowe potyczki z Lidem dominowały w przekazie marketingowym sieci handlowych w zeszłym roku. Wszyscy mówią głównie o tych dwóch markach. Marketingiem Biedronki od siedmiu lat zarządza Dorota Wrotek-Gut, związana z firmą już od 21 lat.

To były lata, gdy firma wprowadzała kolejne gangi z pluszakami, które okazywały się sukcesami. Biedronka stworzyła też swój koszyk cenowy, Wiosną 2024 roku mocno obniżyła ceny, wprowadziła trzecią gazetkę w tygodniu czy rozdawała pokaźne vouchery. A 2025 roku zaczął się kampanią z okazji 30-lecia sieci. W spocie życzenia klientom i niskim cenom składała sama Dorota Wrotek-Gut.  

Kierują agencją PZL pozostającą od dekad w ścisłej czołówce najbardziej kreatywnych w Polsce. Iwo Zaniewski i Kot Przybora renomę zdobyli kultowymi reklamami Frugo, Plusa, Żubra czy Tesco. Dekadę temu wrócili do pełnej niezależności, rozstając się z Publicis Groupe. A w odpowiedzi na rosnącą rolę digitalu, rozwijają agencję Buzzgrow (wcześniej Bazgroł).

Co jakiś czas swoimi pracami przypominają o złotych czasach ATL-u, gdy w reklamach było więcej absurdu i gry z konwencją, a mniej szablonów i poprawności. W minionym roku powrócili z dawką naprawdę dobrego humoru w wykonaniu grupy Mumio, tym razem reklamującej sklepy Agata. 

Prezeska w pełni kobiecego zarządu Związku Firm Public Relations oraz szefowa 38Content Communication. Katarzyna Życińska konsekwentnie buduje lepszy PR, pamiętając przy tym, jak ważną misję społeczną mają do spełnienia eksperci od komunikacji. Gratulujemy tu zwłaszcza kampanii społecznej pomagającej rodzinie zaginionego Krzysztofa Dymińskiego. 

Dołącz do dyskusji: TOP30 Wirtualnych Mediów. To oni liczą się w polskim marketingu, reklamie, PR i komunikacji

34 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xxx
Co za bzdurny materiał. W rankingu połowa to jakieś „leszcze” a brak tych co realnie robią ciekawe rzeczy na dużą skalę w polskiej reklamie - Borowski z McCann, Kornaszewski z Mindspota, Mittelstaedt z Mondaya…po polskich mediach WM zaczęło robić kolejne rankingi żenady :)))
29 1
odpowiedź
User
Holender
"Trzydzieści wyjątkowych ludzi" . Tak jak ten portal.
24 1
odpowiedź
User
v
można się posikać ze śmiechu
23 1
odpowiedź