Polskie Radio szykuje audyt wydatków za prezes Kamińskiej. Ma trzech chętnych
W przetargu Polskiego Radia dotyczącym audytu wybranych wydatków spółki za prezesury Agnieszki Kamińskiej oferty złożyły trzy firmy. Nadawca na zlecenie chce przeznaczyć maksymalnie 730 tys. z brutto.
Przetarg dotyczący audytu wskazanych wydatków Polskiego Radia w okresie, gdy prezesem spółki była Agnieszka Kamińska, został ogłoszony na początku stycznia. Podzielono go na trzy części.
Audyt koncertów i usług reklamowych Polskiego Radia
W pierwszej chodzi o badanie audytorskie działalności fonograficznej, koncertowej, promocyjnej i reklamowej firmy w latach 2020-2023, wraz z przygotowaniem i dostarczeniem raportu na ten temat.
Polskie Radio wyliczyło, że przedmiotem audytu będzie 1 526 koncertów, 15 362 wydawnictwa fonograficzne, 4 132 umowy dotyczące usług promocyjnych (w tym 1890 umów barterowych), 140 eventów i 130 kampanii reklamowych oraz 8 071 umów reklamowych (z czego 68 z domami mediowymi i 316 umów sponsorskich i barterowych).
Wskazano też zakresy badania poszczególnych obszarów. W przypadku koncertów chodzi o przeanalizowanie m.in. przebiegu inicjowania, analizowania potrzeb, kształtowania założeń i planowania takich wydarzeń, wyboru wykonawców usług lub dostaw, zasad i praktyki ustalania stawek dla obsługi koncertów i przydzielania bezpłatnych wejściówek oraz rentowności poszczególnych wydarzeń.
Nadawca w przetargu otrzymał oferty od trzech firm dotyczące tego obszaru. Spółka KPW Audytor zaproponowała 295,2 tys. zł, DPC Audit Partner – 485 tys. zł, a Zarzecki i Wspólnicy – 305 tys. zł (wszystkie kwoty dotyczące przetargu są brutto).
CZYTAJ TEŻ: Koniec dominacji państwowych spółek w Trójce. Wracają komercyjni reklamodawcy
Druga część zlecenia dotyczy badania audytorskiego sprawozdawczości nadawcy do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w latach 2021-2022. W tym przypadku cena zaproponowana przez KPW Audytor to 61,5 tys. zł, ta od DPC Audit Partner – 83,6 tys. zł, a od Zarzeckiego i Wspólników – 70 tys. zł.
Trzecia część to audyt procesu nabywania usług zewnętrznych w związku z technologicznym zabezpieczeniem działalności Polskiego Radia. KPW Audytor zaproponował 98,4 tys. zł, Audit Partner – 109,3 tys. zł, a od Zarzecki i Wspólnicy – 95 tys. zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wraz z otwarciem ofert Polskie Radio podało, że na sfinansowanie wszystkich części zlecenia zamierza przeznaczyć maksymalnie 729 tys. zł, z czego do 525 tys. zł na audyt działalności fonograficznej, koncertowej i marketingowej, 89 tys. zł – na audyt sprawozdawczości do KRRiT, a na audyt technologicznych usług zewnętrznych – 115 tys. zł.
Jedynym kryterium oceny ofert będą proponowane stawki brutto. Na realizację pierwszej części zlecenia wykonawca będzie miał 90 dni kalendarzowych od podpisania umowy, dla drugiej będzie to 45 dni, a dla trzeciej – 60 dni.
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio szykuje audyt wydatków za prezes Kamińskiej. Ma trzech chętnych