Wojtek Kardyś poprowadzi program w Iberionie. „Zero dram i dymów”
Serwis BiznesInfo (Iberion) wprowadza w lutym nowy format “Timeline” poświęcony digital marketingowi, komunikacji i mediom społecznościowym. Program, nadawany na kanale serwisu na YouTube, poprowadzi Wojtek Kardyś, ekspert ds. social mediów, prelegent TEDx oraz Cyfrowy Ambasador UE - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Format będzie źródłem wiedzy dla osób interesujących się wpływem nowych technologii na człowieka, komunikację, marketing i biznes. Pojawią się w nim rozmowy z ekspertami, analizy trendów oraz praktyczne wskazówki dotyczące budowania marki w internecie. Nie zabraknie też ważnych tematów społecznych, takich jak problem fake newsów, hejtu w internecie, czy zjawiska cancel culture.
– “Timeline” to projekt, który długo dojrzewał w mojej głowie. Gdy już miałem wszystko gotowe, potrzebowałem partnera, który by mi pomógł w realizacji tego marzenia i tak pojawił się Iberion, który tak samo mocno uwierzył w ten projekt, co i ja. Razem chcemy stworzyć coś unikatowego. Miejsce do merytorycznej dyskusji o technologii kształtującej naszą komunikację, biznes, społeczeństwo – życie – mówi Wojtek Kardyś.
Wojtek Kardyś poprowadzi “Timeline”
– Chcemy postawić na dynamizm i różne światopoglądy, nie jeden gość, a dwóch lub nawet trzech do jednego tematu. Osoby z różnym punktem widzenia. Wierzę, że zbudujemy wartościowe źródło wiedzy o social mediowym świecie, dla wszystkich zainteresowanych zarówno digital marketingiem czy nowymi mediami, jak i dla rodziców, którzy chcą wiedzieć, co ich dzieciaki przeglądają i na co powinni uważać. To program, który powstał z potrzeby dzielenia się wiedzą. Zero dram i dymów, tylko merytoryka – dodaje Kardyś.
Program będzie emitowany w weekendy, a pierwsze odcinki poświęcone będą m.in. roli influencer marketingu, algorytmom kształtującym nasze spojrzenie na świat oraz przyszłości social mediów w dobie AI.
– Dołączenie Wojtka do kanału to jeden z elementów naszej strategii rozwoju Biznes Info na YouTube. Chcemy poruszać ważne, aktualne oraz istotne społecznie problemy i zagadnienia na styku biznesu, technologii i mediów społecznościowych. Chcemy to robić w sposób rzetelny, ciekawy i przede wszystkim wartościowy, docierając do świadomego widza, który szuka czegoś więcej. Nasz wspólny projekt prowadzony przez Wojtka będzie właśnie tym czymś na polskim YouTube – mówi Dariusz Dziduch, redaktor naczelny BiznesInfo.
Kanał BiznesInfo na YouTube ma 8,4 tys. subskrybentów.
Dołącz do dyskusji: Wojtek Kardyś poprowadzi program w Iberionie. „Zero dram i dymów”