'Pieniądze leżą na ulicy, trzeba tylko wiedzieć na której'
To hasło nowej kampanii promującej kredyt gotówkowy GETIN Banku.
W ramach kampanii przeprowadzone zostaną działania w internecie oraz akcje BTL wykorzystujące miękkie POSM. Pomysłodawcą koncepcji kreatywnej jest agencja interaktywna MindChili, która odpowiada również za przeprowadzenie działań w internecie.
Głównym elementem kampanii internetowej jest mini-site dedykowany kredytowi (www.pozyczka.getinbank.pl). Serwis dostarcza najważniejszych informacji o kredycie.
“Ze względu na prosprzedażowy charakter kampanii zoptymalizowaliśmy scenariusz interakcji użytkowników z serwisem. Wyszczególniliśmy 3 fazy komunikacji: policz ratę, znajdź najbliższy oddział, umów się z doradcą. Podział ten ma zachęcić i ułatwić wykonanie akcji przez internautę” - mówi Małgorzata Woźniakowska, dyrektor zarządzający MindChili.
Działania mediowe w internecie skoncentrują się przede wszystkim na akcji e-mailingowej. Mailingi wysłane zostaną do użytkowników kont największych polskich portali: Wirtualnej Polski, Interii oraz O2. Wysyłka zostanie poprzedzona wielowariantowymi testami w celu optymalizacji formy graficznej oraz treści form reklamowych.
W ramach kampanii zaplanowano również reklamę kontekstową. W ramach Google AdWords opracowano zestaw kilku tysięcy słów kluczowych w oparciu o technikę long tail.
Za zakup mediów w internecie odpowiada dom mediowy ACR.
Dołącz do dyskusji: 'Pieniądze leżą na ulicy, trzeba tylko wiedzieć na której'