SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Owca i dzięcioł reklamują Heyah (wideo)

W trwającej obecnie kampanii Heyah do Ryśka i Winstona dołączyli owca i dzięcioł. Akcję przygotował dział marketingu marki wspólnie z firmami G7, Engine i Starcom.

Prowadzona obecnie kampania reklamowa Heyah jest oparta na dwóch przekazach kreatywnych – pod hasłami „Nawijaj aż zbaraniejesz” i „Stukaj stukaj, aż zdębiejesz”. Kot Rysiek i pies Winston, znani z poprzednich spotów tej marki, w nowych reklamach występują wspólnie z owcą i dzięciołem.




Kampania informuje, że w ramach nowej oferty Heyah jej użytkownicy mogą bez ograniczeń SMS-ować z innymi osobami korzystającymi z tej taryfy, a po doładowaniu konta za 30 zł – przez 30 dni rozmawiać z nimi bez limitów i opłat.

Akcja obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne), prasę, internet oraz outdoor. Kampanię przygotował dział marketingu Heyah we współpracy z agencjami G7 i Engine oraz domem mediowym Starcom.

Dołącz do dyskusji: Owca i dzięcioł reklamują Heyah (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dzieciol
czy tygrysy jadaja owoce z Łamliwych drzew
juz uczylem, za mocny
dzięcielina
odpowiedź