SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dodaj gazu swoim pasjom” - Nałęczowianka zachęca do picia wody

Nestle Waters przeprowadza loterię „Dodaj gazu swoim pasjom”, która ma zachęcać do picia wody marki Nałęczowianka. Organizatorem akcji jest Albedo Marketing.

By wziąć udział w akcji trzeba kupić trzy butelki wody gazowanej lub niegazowanej marki Nałęczowianka, wysłać zgłoszenie poprzez SMS lub stronę internetową dodajgazupasjom.pl i wybrać swoją pasję spośród zaprezentowanych. Wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody, m.in. wyjazdy o wartości 10 tys. zł i karty podarunkowe na zakupy do sklepów The North Face, roboty planetarne KitchenAid i bony do sieci DUKA, rowery miejskie czy bony do Decathlonu, głośniki Bluetooth Marshall i vouchery na wybrane koncerty, czytniki e-booków Kindle oraz bony do Empiku. Akcja potrwa do 31 sierpnia br.

Promocja prowadzona jest w oparciu o szerokie wykorzystanie narzędzi w mediach tradycyjnych, internetowych czy multimedialnych – począwszy od spotu telewizyjnego, przez loteryjną witrynę, kanały w social mediach, po POS  i dedykowane opakowania.

Albedo Marketing organizowało już wcześniej kampanie wsparcia sprzedaży dla Nałęczowianki. Ubiegłoroczna akcja przeprowadzona we współpracy z producentem obuwia sportowego, negowała kanapowe lenistwo, zachęcając tym samym do aktywności fizycznej i picia wody.

Dołącz do dyskusji: „Dodaj gazu swoim pasjom” - Nałęczowianka zachęca do picia wody

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl