„Dodaj gazu swoim pasjom” - Nałęczowianka zachęca do picia wody
Nestle Waters przeprowadza loterię „Dodaj gazu swoim pasjom”, która ma zachęcać do picia wody marki Nałęczowianka. Organizatorem akcji jest Albedo Marketing.
By wziąć udział w akcji trzeba kupić trzy butelki wody gazowanej lub niegazowanej marki Nałęczowianka, wysłać zgłoszenie poprzez SMS lub stronę internetową dodajgazupasjom.pl i wybrać swoją pasję spośród zaprezentowanych. Wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody, m.in. wyjazdy o wartości 10 tys. zł i karty podarunkowe na zakupy do sklepów The North Face, roboty planetarne KitchenAid i bony do sieci DUKA, rowery miejskie czy bony do Decathlonu, głośniki Bluetooth Marshall i vouchery na wybrane koncerty, czytniki e-booków Kindle oraz bony do Empiku. Akcja potrwa do 31 sierpnia br.
Promocja prowadzona jest w oparciu o szerokie wykorzystanie narzędzi w mediach tradycyjnych, internetowych czy multimedialnych – począwszy od spotu telewizyjnego, przez loteryjną witrynę, kanały w social mediach, po POS i dedykowane opakowania.
Albedo Marketing organizowało już wcześniej kampanie wsparcia sprzedaży dla Nałęczowianki. Ubiegłoroczna akcja przeprowadzona we współpracy z producentem obuwia sportowego, negowała kanapowe lenistwo, zachęcając tym samym do aktywności fizycznej i picia wody.
Dołącz do dyskusji: „Dodaj gazu swoim pasjom” - Nałęczowianka zachęca do picia wody