„Nakręć się” - GoPro w promocji płatków Lubella Mlekołaki (wideo)
Rozpoczęła się największa w historii promocja konsumencka płatków śniadaniowych Lubella Mlekołaki (produkowanych przez Maspex Wadowice). Akcję, pod hasłem „Nakręć się”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Brainbox i Mindshare Polska.
W ramach promocji należy kupić promocyjną paczkę płatków Lubella Mlekołaki, a znajdujący się w niej kod zarejestrować na stronie Mlekolaki.pl. Pozwala to pobrać za darmo jeden z trzech piłkarskich ebooków (biografię Neymara, Messiego lub Ronaldo). Ponadto zyskuje się szansę wygrania telefonu Samsung Galaxy SIII lub kamery GoPro Hero 3+ Silver Edition, które są losowane codziennie. Loteria potrwa do 4 sierpnia.
Akcję wspiera kampania reklamowa, której bohaterami są dzieci nagrywające kamerami GoPro swoje wyczyny na deskorolkach, bmxach i boisku piłkarskim.
Kampania reklamowa obejmuje telewizję (największe stacje i kanały tematyczne), internet (m.in. dostępna na YouTubie interaktywna wersja spotu, w której widz może zdecydować, czy bohaterowi uda się trik) oraz kina.
Koncepcją promocji i kreacją spotu zajęła się agencja Brainbox, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: „Nakręć się” - GoPro w promocji płatków Lubella Mlekołaki (wideo)