Miłe chwile z Karmi (wideo)
Trwa letnia kampania telewizyjna marki Karmi z portfela CarlsbergPolska - "Karmi chwile".
Spoty emitowane będą do sierpnia na antenach stacjitelewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim, m.in. Polsat i TVN .
Dodatkowe wsparcie kampanii stanowią materiały POS (kanałtradycyjny i nowoczesny), m.in. plakaty, woblery, owijki,shelfstopery i poll signy.
Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 Communications Group.Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD.
Kampania TV Karmi: Karmi Chwile
Hasło reklamowe: Karmi Chwile
Klient: Carlsberg Polska
Agencja: Red8 Communications Group Sp. z o.o.
Branża: Piwo
Typ kampanii: TV, wizerunkowa
Termin: czerwiec - sierpień 2008
Grupa docelowa: kobiety; 25-35 lat; wykształcenieśrednie/wyższe; mieszkanki większych i mniejszych miast;dynamiczne; spełnione w pracy i w domu; dzielą swój czas pomiędzypracę, rodzinę i przyjaciół. Są dojrzałe i odpowiedzialne, aleciągle młode duchem, potrafią być spontaniczne. Są zadowolone zeswojego życia, ale nadal mają swoje ambicje.
Dom mediowy: Media Direction OMD
Dom produkcyjny: Propeller Film Sp. z o.o.
Manager projektu: Joanna Dmochowska
Art director: Anna Pilecka
Copywriter: Anna Pilecka
Account: Joanna Chudy - Account Manager, AdamNiesłuchowski - Account Director, Piotr Potorski - StrategicDirector
Scenariusz: Anna Pilecka i Maciej Marasek
Reżyseria: Roberto Bado
Zdjęcia: Stefano Morcaldo
Montaż: Film Garden
Muzyka: tytuł utworu - 'How beautiful'; autor muzykioryginalnej: Günther Janssen; autor słów: Regina Janssen; studiodźwiękowe: Ztudio
Dołącz do dyskusji: Miłe chwile z Karmi (wideo)