Mateusz Borek i Karol Bielecki "przechodzą na TY" z kibicami w reklamie piwa Tyskie
W nowej odsłonie platformy komunikacyjnej "Przejdźmy na TY" piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) występują komentator i dziennikarz sportowy Mateusz Borek oraz szczypiornista Karol Bielecki.
„W sporcie dzieli nas wiele, ale jeszcze więcej łączy” - to hasło nowego spotu marki Tyskie. Znana z aren sportowych kibicowska fala z udziałem Mateusza Borka i Karola Bieleckiego podkreśla wartość wspólnego kibicowania. Marka przypomina w ten sposób o swojej współpracy z PZPN i Polską Siatkówką.
- Wszystko, co robimy w ramach platformy "Przejdźmy na TY"
Tegoroczny spot promujący ideę przechodzenia na TY w kibicowaniu został wyreżyserowany przez Karolinę Lewicką i Tomasza Kapuścińskiego. Produkcją zajął się dom produkcyjny Dynamo, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcji spotu podjął się Televisor, a nadzór nad całym procesem sprawowała agencja Bardzo.
Za działania marketingowe Tyskiego w internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith. PR kampanii prowadzi Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
Dołącz do dyskusji: Mateusz Borek i Karol Bielecki "przechodzą na TY" z kibicami w reklamie piwa Tyskie