Leroy Merlin przenosi obsługę mediową ze Starcomu do MediaComu
Dom mediowy MediaCom (GroupM/ WPP) wygrał przetarg na obsługę mediową sieci marketów budowlanych Leroy Merlin. Oznacza to koniec dotychczasowej współpracy marketera ze Starcomem (Publicis Media).

Leroy Merlin nie podaje informacji dotyczących szczegółów zakończonego przetargu. MediaCom będzie odpowiadać m.in. za planowanie i zakup mediów do kampanii tej firmy.
Ostatnio zajmował się tym dom mediowy Starcom (Publicis Media). Agencja ta zdobyła budżet Leroy Merlin w 2014 roku wygrywając przetarg, w którym pokonała 5 konkurentów. Wśród nich pracującą dla firmy wcześniej agencję MediaCom.
Obecna wygrana MediaComu oznacza zatem powrót do obsługi tego klienta po ponad czteroletniej przerwie.
Obecnie w reklamach Leroy Merlin występuje Maja Popielarska. Wcześniej ich bohaterem był Adam Nawałka, były trener polskiej reprezentacji w piłce nożnej.
Dołącz do dyskusji: Leroy Merlin przenosi obsługę mediową ze Starcomu do MediaComu