„Kto ty jesteś? Polak mały...” w reklamach Hoop Coli (wideo)
Pod hasłem „Kto ty jesteś? Polak mały…” rusza nowa kampania reklamowa Hoop Coli. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brain i dom mediowy MPG.
W nowych reklamach Hoop Coli występują młodzi Polacy – otwarci i tolerancyjni. Wypowiadając żartobliwe rymowanki – rozpoczynające się od słów „Kto ty jesteś? Polak mały”, w przewrotny sposób opisują typowe wady naszego społeczeństwam m.in. zawiść, skłonność do narzekania czy ksenofobię. Ponadto zachęcają do picia Hoop Coli.
– Nasza kampania pokazuje Olę o skośnych oczach, która jest Polką, tak samo zresztą jak Polakami są czarnoskóry Miłosz czy Marcin, również występujący w spotach. Są częścią polskiego społeczeństwa tak jak Ślązak, Kaszub czy warszawiak – opisuje Patrycja Giurko, group brand manager Hoop Polska. – Mamy głęboką nadzieję, że nasza kampania otworzy ogólnopolską dyskusję na temat naszej jedności narodowej, naszych polskich wad i po raz kolejny „otworzy Polaków na innych” – dodaje.
Akcja reklamowa od 20 kwietnia obejmuje telewizję (TVN, Polsat i kanały tematyczne), radio, internet oraz outdoor (środki komunikacji miejskiej, działania ambientowe). Kreację kampanii – zaplanowanej do 21 czerwca – przygotowała agencja reklamowa Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: „Kto ty jesteś? Polak mały...” w reklamach Hoop Coli (wideo)