Komfortowy stan nieważkości w reklamach materacy i poduszek Tempur (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa materacy i poduszek marki Tempur oparta na spotach i billboardach sponsorskich. Akcję przygotowały firmy Craft i Universal McCann.
Kampania materacy Tempur przekonuje, że dostosowują się one do ciała śpiącej osoby tak komfortowo, że czuje się ona jak w stanie nieważkości. Reklamy informują też o ofercie „Test 90 nocy”, w ramach której jeśli materac w ciągu 90 dni od zakupu nie spodoba się nabywcy, może zostać zwrócony wraz ze zwrotem pieniędzy.
Akcja zaczęła się w sierpniu od emisji 30-sekundowych spotów w TVN24 i TVN Style, natomiast od połowy września prowadzone są (wspólnie z siecią sklepów Selene Materace) działania sponsoringowe na antenie BBC Lifestyle, Polsat Cafe i Polsat News.
Globalnie kreacją i produkcją reklam zajęła się brytyjska agencja Craft, a ich adaptację na nasz rynek przygotował jej polski oddział. Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Emisja billboardów sponsorskich potrwa do 11 października.
Dołącz do dyskusji: Komfortowy stan nieważkości w reklamach materacy i poduszek Tempur (wideo)