Kaufland stawia na fairtrade, zachęca do udziału w loterii
Sieć sklepów Kaufland Polska wspiera kampanię "Miesiąc Fairtrade", której celem jest promowanie idei sprawiedliwego handlu, uwrażliwienie konsumentów na sytuację rolników oraz zwiększenie rozpoznawalności certyfikowanych produktów. W ramach kampanii organizuje loterię konsumencką dla swoich klientów.
- "Miesiąc Fairtrade” to bardzo ważna i potrzebna inicjatywa, szczególnie w czasach, gdy cena staje się zasadniczym czynnikiem wyboru, a kwestie związane z pochodzeniem czy sposobem produkcji artykułów schodzą na dalszy plan. W sieci Kaufland sukcesywnie rozwijamy ofertę produktów wytworzonych w sposób zrównoważony, także w segmencie marek własnych. Przyłączając się do kampanii organizowanej przez Fairtrade, chcemy zachęcić naszych klientów do bardziej świadomych zakupów, a loteria paragonowa stanowi dodatkową zachętę do wyboru zrównoważonych produktów – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej sieci Kaufland.
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zakupić w sklepach Kaufland dowolny produkt z certyfikatem Fairtrade. Wśród nich są artykuły marek własnych Kauflandu, m.in. K-Classic, K-Bio oraz K-Favourites posiadających ten znak. Paragon należy zarejestrować na stronie organizacji Fairtrade.org.pl. Do wygrania są m.in. ekspresy do kawy, zestaw kaw oraz produkty ze znakiem Fairtrade, w tym produkty marek Kaufland.
Tegoroczna kampania, prowadzona pod hasłem „Dla ludzi, dla planety”, potrwa do 12 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Kaufland stawia na fairtrade, zachęca do udziału w loterii