Kampania promocyjna miodu oparta na procentach
W telewizji, prasie i internecie ruszył drugi etap kampanii informacyjnej "Życie miodem słodzone". Akcja promuje ten produkt, podkreślając, jak duży odsetek Polaków doceniło jego właściwości kulinarne i wzmacniające.
Rozpoczęty właśnie etap kampanii informacyjnej "Życie miodem słodzone" - prowadzonej przez Stowarzyszenie Pszczelarzy Zawodowych - ma popularyzować ten produkt przez podkreślanie różnorodności jego odmian, korzystnych cech i długiej tradycji w diecie człowieka i w kuchniach całego świata. Przekaz jest oparty na hasłach "93 proc. Polaków poznało się na wzmacniających właściwościach miodu" i "85 procent Polaków poznało się na kulinarnych wartościach miodu", które opierając się na ubiegłorocznych badaniach opinii Polaków pokazują, jak wielu zwolenników w naszym kraju ma ten produkt.
Akcja prowadzona jest w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVP Info, TVN 7, TVN Style), prasie ("Naj", "Uroda", "Dobre Rady", "Samo Zdrowie", "Vita", "Prześlij Przepis", "Sól i Pieprz", "Kuchnia") oraz internecie (o2.pl - kuchnia, pychotka.pl, przepisy-kuchenne.pl, gastronauci.pl, twojadieta.pl, dziennik.pl, we-dwoje.pl - kulinaria, mojegotowanie.pl, gotowanie.wkl.pl, palcelizac.pl, gotujmy.pl, polki.pl, wp.pl - kuchnia, gazeta.pl - kuchnia).
Kreację kampanii - zaplanowanej do września - przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox. Środki kampanię, której budżet wynosi 700 tys. zł, wspierają pochodzą częściowo z programu rolnego Unii Europejskiej i budżetu Polski.
Dołącz do dyskusji: Kampania promocyjna miodu oparta na procentach