Horrorowy Mały Głód reklamuje Danio Extra (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Danio Extra, nowego wariantu serków Danio (Danone Polska). Akcję, której głównym bohaterem jest charakterystyczny dla marki Mały Głód, przygotowały firmy Young & Rubicam i MediaCom Warszawa.
Spot Danio Extra rozgrywa się podczas letniego wyjazdu grupy młodych osób do domku nad jeziorem. Na miejscu przychodzi im zmierzyć się z czyhającym tam Małym Głodem. Reklama jest utrzymana w stylistyce zwiastunów amerykańskich horrorów z lat 90.
Przypomnijmy, że w poprzedniej reklamie Danio Mały Głód jako chorobliwie zakochany usiłował za wszelką cenę chce dotrzeć do swojej wybranki (przeczytaj więcej i zobacz spot).
Nowa reklama wspiera Danio Extra, wprowadzone niedawno do sprzedaży większe opakowania Danio. Spot jest emitowany w najważniejszych kanałach telewizyjnych oraz został udostępniony w internecie, gdzie można też obejrzeć jego dłuższą wersję.
Ponadto w ramach akcji uruchomiono serwis internetowy dextra.tv, w którym można obejrzeć dłuższą wersję telewizyjnego spotu Danio Extra oraz zagrać w horrorową grę z udziałem Małego Głoda.
Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Horrorowy Mały Głód reklamuje Danio Extra (wideo)