Gadu Air: Po co wyrzucać kasę i siedzieć samemu
Pod hasłami "Po co wyrzucać kasę" i "Po co siedzieć samemu"startuje druga odsłona kampanii reklamowej Gadu Air. Akcja obejmujeprasę, internet i outdoor.
Ruszająca właśnie odsłona kampanii reklamowej GaduAir, sieci komórkowej uruchomionej przez GG Network, jestutrzymana w podobnej stylistyce co pierwszy etap akcji. Dwa layoutyprzedstawiają hasła "Po co wyrzucać kasę" i "Po co siedzieć samemu"uzupełnione stwierdzeniem "Gadu-Gadu w komórce za darmo!", akreacje graficzne podkreślają, że w Gadu Air można za pomocątelefonu komórkowego korzystać z tego komunikatora za darmo i wkażdym miejscu.
Akcja - podobnie jak jej pierwszy etap -jest prowadzona w radiu,prasie, internecie, punktach sprzedaży oraz na nośnikachoutdoorowych i indoorowych. Kreację i strategię kampanii -zaplanowanej do końca czerwca - przygotowała agencja reklamowaSan Markos, natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy Value Media.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Gadu Air: Po co wyrzucać kasę i siedzieć samemu