Fresz reklamuje się jako 'zaskakująco orzeźwiający' (wideo)
Pod hasłem "Zaskakująco orzeźwiający" rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju Fresz. Akcja jest prowadzona w telewizji.
Startująca właśnie odsłona kampanii reklamowej Fresz w zabawny sposób pokazuje, jak mocno orzeźwiający jest to napój. 15-sekundowy spot wykorzystywany w akcji jest utrzymany w lekkim, młodzieżowym stylu. Przekaz pod hasłem "Zaskakująco orzeźwiający" promuje przede wszystkim jabłkowo-miętowy smak, który wraz z dwoma innymi wariantami dołączył w obecnym sezonie letnim do oferty marki.
Akcja jest prowadzona w telewizji, obejmując m.in. TVP, TVN, Polsat, 4Fun i Discovery. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Fresz reklamuje się jako 'zaskakująco orzeźwiający' (wideo)