Facebook wprowadzi reklamy do zewnętrznych aplikacji mobilnych
Na oficjalnym blogu Facebooka pojawiła się informacja o eksperymentach związanych z emisją reklam w aplikacjach autorstwa zewnętrznych programistów.
Facebook donosi, że bezpośrednio współpracuje z wydawcami oraz autorami aplikacji mobilnych, a także reklamodawcami otwartymi na nowe mechanizmy. Chodzi o wyświetlanie, na razie testowo, reklam z serwisu w kilku programach na iOS oraz Androida. W przyszłości portal planuje jednak rozszerzyć ten projekt.
Reklamy w mobilnych aplikacjach innych firm miałyby zwiększyć zasięg sieci Facebooka, a także pozwolić programistom na czerpanie większych zysków z ich pracy. Jednocześnie serwis Zuckerberga chce w ten sposób intensywniej monitorować nawyki i zainteresowania użytkowników i w rezultacie skuteczniej trafiać w ich gusta odpowiednimi treściami reklamowymi.
Facebook zapowiedział, że kolejne szczegóły na temat przedsięwzięcia zostaną ujawnione w ciągu najbliższych kilku miesięcy.
Dołącz do dyskusji: Facebook wprowadzi reklamy do zewnętrznych aplikacji mobilnych