Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się kampanią Internetowego Konta Pacjenta
Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Centrum e-Zdrowia na realizację w internecie kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej Internetowego Konta Pacjenta i aplikacji moje IKP - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
W trwającym od kilku tygodni przetargu oferty złożyły - oprócz zwycięskiej Fabryki Komunikacji Społecznej - także takie firmy, jak: Novitzky Piotr Nowicki, Mastermind Media, Aplan Media, Five Media, Mexad oraz konsorcjum agencji Fabryka Marketingu i agencji reklamowej dsk.
Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się kompleksową realizacją kampanii w internecie. Celem zaplanowanych działań będzie budowanie świadomości i wizerunku IKP i powiązanych z nim e-usług oraz aplikacji mobilnej mojeIKP zachęcającej do logowania się na Internetowe Konto Pacjenta oraz do instalacji aplikacji.
Budżet wynosi 2,28 mln zł netto (bez VAT). Kampania będzie realizowana do połowy grudnia br.
Dołącz do dyskusji: Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się kampanią Internetowego Konta Pacjenta