Energa udostępnia Payback terminowo płacącym faktury
Energa wdrożyła program lojalnościowy Payback dla swoich klientów płacących terminowo faktury za energię elektryczną.
Od września br. każdy klient indywidualny Energi korzystający z taryfy G i opłacający terminowo faktury za energię elektryczną może zbierać punkty w ramach programu Payback (wyjątkiem jest obszar toruński, gdzie program ma zacząć działać od 2014 r.).
Za każde 2 zł terminowo opłaconej faktury, w części dotyczącej sprzedaży energii elektrycznej, klient Energi otrzyma 1 punkt Payback. Zgromadzone punkty można wykorzystać na opłacenie kolejnych faktur za energię przy pomocy płatności online w elektronicznym biurze obsługi klienta. Punktami Payback można też płacić u wybranych partnerów lub wymienić je na nagrody (m.in. vouchery umożliwiające płatność za wybraną usługę lub zmniejszenie wartości rachunku). Ponadto można je przekazać na rzecz programu Polskiej Akcji Humanitarnej - Pajacyk, bądź też wymienić na mile Miles & More.
Aby zostać uczestnikiem programu, należy zarejestrować swoje konto Payback w elektronicznym biurze obsługi klienta. Punkty Payback za terminowo opłacone faktury zostaną automatycznie dodane do konta w programie lojalnościowym. Klienci Energi, którzy nie mają konta ani karty Payback, będą mogli zamówić je w biurach obsługi klienta Energi oraz na stronie payback.pl.
Dołącz do dyskusji: Energa udostępnia Payback terminowo płacącym faktury