Państwowa spółka unieważniła przetarg reklamowy
Należąca do Grupy Orlen spółka Energa Obrót zakończyła przetarg na obsługę reklamową bez wyboru agencji - ustaliły Wirtualnemedia.pl.
Energa Obrót rozpoczęła przetarg na usługi agencji reklamowej full service w połowie sierpnia. Dotyczył on usług marketingowych, w szczególności dotyczących opracowania i prowadzenia kampanii, realizacji opracowań kreatywnych i strategicznych oraz innych działań i usług marketingowych.
Wybrana w nim agencja miała być - do końca 2025 roku - odpowiedzialna m.in. za opracowanie tematów przewodnich i projektów reklam, a także scenariuszy i tekstów do reklamy telewizyjnej, radiowej i prasowej, reklamy zewnętrznej (outdoor), internetu, materiałów reklamowych w miejscu sprzedaży - „BTL” lub innych kanałów mediowych. Miała też zająć się produkcją ostatecznej wersji reklam.
Biuro prasowe spółki przekazało redakcji Wirtualnemedia.pl, że przetarg został unieważniony. “W związku z reorganizacją planów marketingowych spółki, dokonano tego jeszcze przed terminem składania ofert” – przekazano.
Dołącz do dyskusji: Państwowa spółka unieważniła przetarg reklamowy