Ekologiczna kampania Hondy
Honda uruchamia internetową kampanię 'Good to Grow', której celem jest wsparcie brytyjskiej premiery najnowszego hybrydowego modelu Hondy Insight.
Kampanię przygotowała agencja cyfrowa Collective. Rozpocznie się ona 2 kwietnia, a konsumenci będą mieli szansę na wygranie 10 tysięcy funtów.
Największy nacisk w kampanii ma być położony na zastosowany w nowej Hondzie Insight system Eco Driver Assist. System ten na tablicy rozdzielczej pokazuje ikony pięciu różnych roślin, które rosną o ile kierujący pojazdem jeździ wydajnie.
Kampania będzie zachęcać konsumentów do opiekowania się umieszczonymi w specjalnej szklarni pięcioma prawdziwymi roślinami do czasu ich pełnego rozkwitu. Uczestnicy konkursu będą mogli śledzić rozwój swoich roślin dzięki obrazowi z kamery internetowej i codziennie wykonywać zadania zapewniające im opiekę. Osoba, której rośliny jako pierwsze w pełni rozkwitną, wygra 10 tysięcy funtów.
Połowa z tej sumy zostanie przeznaczona na wybraną przez zwycięzcę organizację charytatywną, a druga połowa na własne, "przyjazne środowisku" wakacje.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Ekologiczna kampania Hondy