Brasil i Havas Media zajmą się obsługą marketingową drogerii Douglas Polska
Sieć drogerii Douglas zakończyła przetargi na obsługę mediową oraz kreatywną, w których zwyciężył dom mediowy Havas Media oraz agencja reklamowa Brasil. Obsługą social mediów zajmie się należąca do Havas Media Group agencja Socialyse.

Dom mediowy Havas Media jest całościowo odpowiedzialny za planowanie i zakup kampanii w mediach tradycyjnych i digitalowych. Jednocześnie, obsługa kanałów social media Douglas oraz współpraca z influencerami przejdzie w ręce Socialyse, zespołu specjalistów komunikacji społecznościowej w Havas Media Group.
Agencja Brasil będzie natomiast odpowiadać za działania 360 stopni. Douglas rozpoczyna współpracę z nowymi agencjami wraz ze startem nowej strategii wizerunkowej.
- Wybór nowych agencji podyktowany był znacznymi zmianami, jakie przechodzi obecnie Douglas – zarówno w zakresie strategii marki, jak i zmian wizerunkowych. Określamy na nowo nasze cele w branży beauty – chcemy być postrzegani jako nowoczesna marka premium oferująca najwyższej jakości produkty i usługi. Kluczowe elementy zmian to nowe logo, nowa misja marki i nowa koncepcja komunikacji marketingowej. O naszej decyzji zadecydowało innowacyjne podejście oraz doskonała znajomość branży, zarówno w przypadku Havas Media, jak i Brasil - mówi Agnieszka Radawiec, dyrektor marketingu Douglas Polska.
Na początku sierpnia sieć Douglas wprowadziła nowe logo, które zmieniono po raz pierwszy od 50 lat. Ostatnią kampanię Douglasa pod hasłem „#doitforyou”przygotowały i realizowały agencje Jung von Matt i Select.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Brasil i Havas Media zajmą się obsługą marketingową drogerii Douglas Polska