Discovery powierza agencji Wasserman obsługę social media przy igrzyskach olimpijskich Pjongczang 2018
Produkcją treści do mediów społecznościowych oraz platform cyfrowych Eurosportu w związku ze zbliżającymi się zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Pjongczangu zajmie się dla Discovery firma Cycle Media należąca agencji marketingu sportowego Wasserman.

Cycle Media będzie produkować treści do social media oraz zarządzać nimi, by tym samym zwiększyć zainteresowanie igrzyskami. W szczególności zajmie się obsługą kanałów nadawcy na Snapczacie w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Norwegii i Szwecji.
Discovery chce skorzystać ze wsparcia Wasserman, ponieważ za cel postawiło sobie uczynić zbliżającą się zimową olimpiadę pierwszą w historii w pełni cyfrową. Oprócz relacji w internecie zaplanowano też uruchomienie specjalnego mobilnego studia cyfrowego, do którego zapraszani będą eksperci z całej Europy.
Dołącz do dyskusji: Discovery powierza agencji Wasserman obsługę social media przy igrzyskach olimpijskich Pjongczang 2018