U właściciela TVN nowi szefowie reklamy w USA
W Warner Bros. Discovery funkcję szefów ds. sprzedaży reklam w USA objęli Ryan Gould i Robert Voltaggio. Obaj są związani z firmą od ponad dekady.
Ryan Gould i Robert Voltaggio jako szefowie ds. sprzedaży reklam w USA zastąpili Jona Steinlaufa, który rozstaje się z Warner Bros. Discovery.
– Ryan i Bobby odegrali kluczową rolę w prowadzeniu naszej działalności od czasu fuzji, a we wszystkim, co robią, są innowacyjni, zdecydowani i zorientowani na zespół. W oparciu o istniejący już, mocny fundament zmienią naszą ogólną strategię sprzedaży – zapowiedział w komunikacie Bruce Campbell, chief revenue & strategy officer w koncernie.
Gould będzie odpowiadał przede wszystkim za relacje z reklamodawcmi i agencjami mediowymi, a Voltaggio – za ofertę cenową i monetyzację. Obaj będą raportowali do Bruce'a Campbella.
– Mieliśmy bardzo silną grupę kandydatów z zewnątrz na to stanowisko, ale biorąc pod uwagę szybko rozwijający się rynek reklamy, dostrzegliśmy również potrzebę zasadniczej zmiany sposobu, w jaki obsługujemy naszych klientów i partnerów agencyjnych – dodał Campbell.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Ryan Gould poprzednio, od wiosny 2022 roku, pełnił w Warner Bros. Discovery funkcję globalnego dyrektora ds. inwestycji cyfrowych oraz wzrostu subskrypcji i mediów. Przedtem przez prawie pięć lat pracował w Discovery (jako menedżer i dyrektor odpowiadał m.in. za subskrypcje), a wcześniej był związany m.in. z agencją mediową Zenith i z Horizon Media.
Robert Voltaggio pracę w Discovery zaczął w 2005 roku. Na stanowiskach dyrektorskich zajmował się m.in. cenami i planowaniem, w 2019 roku został wiceprezesem wykonawczym ds. przychodów i działalności operacyjnej.
Dołącz do dyskusji: U właściciela TVN nowi szefowie reklamy w USA